Playstation 3 kontroller?

Hvordan tror dere kontrolleren til PS3 vil se ut?
Vil vi ha en Dual Shock? Eller en ny designet kontroller?

Jeg kan godt gå for en slags hybrid av Dual Shock,
men skulle godt hatt en ny en. Hva er deres tanker..?

Ville bare minne dere på hvordan DS2 ser ut.. :p

Kilik

Lokal moderator
Ganske sikker på at de vil satse på samme kontroll en gang til. Kanskje med noen små forandringer. Jeg ønsker meg triggere som på Xbox og GC-kontrollene.

C

Crizpy

Gjest
Jeg håper det blir preis den samma kontrollen. Hater kontroller med så jævla mange knapper.. blir så psykisk sperre i hodet mitt som gjør så jeg ikke kjøper konsollen.

fjaerer i triggerknappene kunne jeg godt ha tenkt meg, pluss at jeg gjerne vil ha litt ommforming paa selve kontrollen.

hvis de gjør noen forandringer så burde de være bra...

jeg elsker den som den er nå..!!!

Det har da vel florrert rykter om at PS3 skal være bakoverkompatibel? Hvis det er tilfellet tror jeg ikke de forandrer så veldig mye på kontrollen. Jeg tenker like mange knapper, bedre grep, og en eller annen ny finesse på knappene slik som oppgraderingen til Dual Shock 2.

Hvis ikke burde man uansett kunne sette i en Dual Shock 1/2 når man skal spille de eldre spillene.

Lodin

Der Waaaah
Helt greit for meg hvis de bruker det samme designet, men fjæring i skulder knappene hadde vært digg.

PS2 kontrollen er den enkleste,beste og greiseste kontrollen. Jeg har altid likt den best, jeg husker enda hvorda honda verka etter å ha spilt en stund på nes! Men faktisk så er er jo GC kontrollen ganske god også! Men som jeg sa tidligere så er PS2 kontrollen BEST!

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Ronin@14.08.2004, 18.11
Eller...
Når jeg tenker meg om så er dreamcastkontrollen bedre. Lenge siden jeg har prøvd, men husker den var ufattelig god.
87426​
Joda, god helt til skulderknappene knekker. Har herpa tre DC kontroller på grunn av det.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
WTF, hvordan i all verden har du fikset det?

Skal vi se; Dual Shock (2). Ikke en kontroll jeg er noen stor fan av. Hvorfor ikke? Lite presise (enorm nullsone), samt dårlig plasserte stikker, samt mangel på analoge triggere. Selve utformingen liker jeg heller ikke. Passer overhodet ikke til mine hender.

Jeg har kun to ting å utsette på Dual Shock 2.
- Grepet. Det kan gjøres litt bedre. Har ofte holdt på å miste den, eller mistet den, i kampens hete.
- Bedre skulderknapper. Liker bedre konkurrentenes skulderknapper.

Det viktigste for meg er grepet, da har jeg en perfekt kontroll dersom den ellers forblir lik Dual Shock 2. Bedre skulderknapper hadde vært fint, men ikke en absolutt nødvendighet.

Opprinnelig skrevet av kakarlsen@15.08.2004, 00.02
WTF, hvordan i all verden har du fikset det?

Skal vi se; Dual Shock (2). Ikke en kontroll jeg er noen stor fan av. Hvorfor ikke? Lite presise (enorm nullsone), samt dårlig plasserte stikker, samt mangel på analoge triggere. Selve utformingen liker jeg heller ikke. Passer overhodet ikke til mine hender.
87573​
Er ganske enig i at stikkene er dårlig plassert. Jeg synes at D-paden og den venstre stikken burde bytte plass. Det føler jeg er mye bedre, siden den analoge stikken brukes oftere enn D-paden, og da er det stress og hele tiden måtte strekke tommelen for å nå frem til stikken. Sånn føler hvertfall jeg det.