PlayStation 3 med MGS4

Status
Stengt for ytterligere svar.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Jeg kjøpte min PIII med 128MB minne til 15000, men jeg selger den for 13.000. Løp og kjøp.

Poenget er at verdien av noe styres kun av hva folk er villig til å betale for den. Hvis en ny PS3 koster 5000-6000 i butikken nå så er tilbudet ditt bra. Når den faktisk koster 3500 for tida så er ikke folk like villige til å betale samme sum for en brukt konsoll med et spill lagt på (hvis du finner noen skal jeg ikke si noe på det :) ).
 
#6
Ja, men folk er gjerne villig til å betale et par prosent ekstra, for å få noe helt nytt med garantier og shizz. Spesielt når 80gb-versjonen er rett rundt hjørnet, til samme pris om jeg husker rett. Eller tar jeg feil her?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#7
40GB-versjonen skulle byttes ut med 80GB uten prisendring, ifølge presseuttalelser.
 

oma

Village Drunk
#9
3k + spill og frakt, og kvitering som garanti høres mer ut som en _god_ deal
 
#10
Oki mennesker. Siden jeg er sånn en knasekar og er blant de på forumet som hører på hva andre sier, har jeg tatt en prat med han som skal selge PS3'en sin. Tilbudet har blitt forrandret til PS3en med MGS4 og en kontroll til 3000 kr. Det vil følge med en kvittering og PS3'en er kjøpt på Elkøp, det vil si at alle burde ha lett for å komme til en butikk som kan hjelpe deg hvis det er noe problemer. Si ifra hvis noen er interessert.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.