Playstation Demo 1 Ønskes

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er på utkikk etter den aller FØRSTE demo-cd'n som kom bundlet med de første Playstation maskinene..

Bl.a med følgende spill: Battle Arena Toshinden, Destruction Derby, Wipeout++ også to fiffige "teknikk"-demo'er med en dinosaur og en rokke (manta ray) i et hav :)

Opprinnelig skrevet av Kain Of Coorhagen@24.11.2004, 01.38
Er på utkikk etter den aller FØRSTE demo-cd'n som kom bundlet med de første Playstation maskinene..

Bl.a med følgende spill: Battle Arena Toshinden, Destruction Derby, Wipeout++ også to fiffige "teknikk"-demo'er med en dinosaur og en rokke (manta ray) i et hav :)
140169​

ooooh... that brings back... memories of.. happy times...

ååååh det husker jeg =D Å gud nostalgien som bringes inn når du nevner manta ray og dinosauren. Skal se om jeg finner den når jeg kommer hjem. Hvor mye er du villig til å gi for den? =p

ooh, the memories. Vet ikke hvor mange ganger jeg har nytet den demoen. Pleide å gå mye BAT her hjemme..
Tror desverre ikke at jeg har den ennå :(

Husker den jævlig godt jeg også.
Spilte mye Wipeout, Loaded og battle arena toshiden.
Dessuten var det en Assault Rigs-trailer på den, som fikk meg til å kjøpe spillet. *mimre*

Ah..... *drømme*
Loaded, hm. Var ikke det der sjørøver spillet? Du skulle styre en sjørøverbåt ovenifra. Senere fikk du flammekastere og en bombekaster...

Morsomme de spillene der, men jeg var mer dreven på Net Yaroze spillene. DE tok av de. Dæven, så lyst jeg hadde på svart PlayStation.

Ja det var tider.Den dinosaur videoen var ganske kewl hsuker jeg.Ble ganske redd da jeg så på den...:p
Du kan sikkert kjøpe demoen min.

Opprinnelig skrevet av Dai'shan@24.11.2004, 18.34
Ah..... *drømme*
Loaded, hm. Var ikke det der sjørøver spillet? Du skulle styre en sjørøverbåt ovenifra. Senere fikk du flammekastere og en bombekaster...
140454​
Det var Overboard, som forøvrig var skammelig gøyt :p

hmm, var "battle arena toshiden" det spillet der du slo med psiker og ljåer?
Dinoen og "fisken" glemmer jeg aldri!, det var så gøy å "rope" med T-Rexen, den kunne jo til og med løpe!

Overboard er da fremdeles artig!
Har akkurat kjøpt dette spillet HELT NYTT for 20 kroner(til PC vel å merke).
Husker jeg ikke feil var også Abe`s Oddysee og Crash Bandicoot 1 på den CD`en?

Jo, et litt oftopic spørsmål, en kamerat sa at "Oddysee" var ment å leses "Odd-y-See"(Odd-you-see), men en annen sa det ville hvert latterlig om spillet het "Abe`s: merkelig ser du"!

Opprinnelig skrevet av Dai'shan@24.11.2004, 18.34
Ah..... *drømme*
140454​

Loaded er et brutalt shoot em up hvor man ser ovenifra og ned.. :D

i 2d om jeg ikke husker feil =)

Vel, verken Machine Hunter, Crash eller Abe var på denne demoen..

Kom forsåvidt over DENNE i natt.
Får se om han i det hele tatt har PayPal.. Sto ikke no det i auksjonen hvertfall så jeg tviler..

Fisk: Har du funnet den eller? Hvis ikke:
Cid: Kjøper gjerne din jeg, om du er villig til å gi slipp på den :p

Status
Stengt for ytterligere svar.