poenget med ff

Status
Stengt for ytterligere svar.
#3
:doh:

Hva poenget med FF er? Historien og alt varierer så klart etterhvert som nye spill i serien kommer. Du kan jeg spørre deg seg hva poenget med Zelda eller Mario, det er jo like dumt spørsmål? Du kan jo ikke spørre om hva poenget i FF er, når du tydlgivis ikke har spillt det. Hvis du har spillt det, tror jeg kanskje at du ikke hadde kommet med det idiot spørsmålet.

Men hva er det du ikke skjønner?
 
#4
Poenget i Final Fantasy er som poenget alle andre spill. Å underholde spilleren så mye som mulig, slik at spillet blir attraktivt og selger bra. Dette klarer forresten Final Fantasy veldig bra.
 
#8
Poenget er å redde verden fra den slemme skurken som faktisk ikke er så liten av vekst som han kanskje først så ut til å være.
 
#10
Poenget med FF er å spille spillene fordi du liker spillene. Akkurat samme grunn som alle andre spill.

Bakayaro. :doh:
 
#11
Opprinnelig skrevet av jeg er lat@26.04.2004, 14.35
det er sikkert mange som har spurt om dette men jeg lurer forsatt...
[flame] Hva er poenget med at du lager latterlige topicer? Ja, jeg lurer fortsatt... :doh: [/flame]

Det er faktisk lov å bruke hodet. Spill er til for å underholde; tidsfordriv. Liker du ikke spillet, så er det kanskje ikke interresant for deg, men det er mange andre som finner det ganske underholdende (så vidt jeg vet.).

Personlig synes jeg FF er godt tidsfordriv. :thumbsup:
 
#12
Synes FFX var bare teit, null frihet og *bare* characterbuild oppfulgt av elendig teite spillfigurer som bare snakker piss. Nesten som å vente på FFX - spillet kommer ut. Men her er poenget. FFX= Bra utgave av the sims. FFX-2 = Her viser pengegriskheten seg. The sims with pets for 300 spenn. Klarer ikke å forstå hvordan FFX-2 fikk over 5/10 i karakter av noen. For et elendig spill.
Så for å konkludere= FF serien tjente bra, men nå er de sellouts som alle andre.
Screw em :thumbdown:
 
#14
fordi counter strike er pisskjedelig.

hvis noen skulle ville vite det selger gamesmix.com final fantasy VII for 350 kroner!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#15
Det kan hende han mener det som mange unger/dumme folk spør når de står og prøver et FF-spill i butikken(noe som er å skjende spillet, spør du meg), som kan lyde slik: "hva er det om å gjøre?". Slike personer kan også stille spørsmål som "hvor er hoppe/skyteknappen?", og kalle spillet dårlig pga. grafikken/deres manglende evne til å oppfatte hva som skjer. Jeg blir ofte ganske fortvilt når jeg hører slike spørsmål, men ved nærmere ettertanke går det opp for meg at å gi faen og bare gå stille derfra.
 
C

Crizpy

Gjest
#18
Er ikke alle som er like godt bevart nei.
prakteksempelet himself, talking...

Joa jeg er godt bevart!!!!
 
#19
det værste jeg vet....er å diskutere et spill(jeg har peiling i forhold til folk i klassen)
med en som ikke har peiling i det hele tatt.. bare spiller spill på grunn av at det er god grafikk...

eksempel!
meg: ff har sinnsykt bra spill

idiot:nassj drit kjedelig og MEGA ræva grafikk.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.