Point & Click Klasikkere

Lodin

Der Waaaah
#21
Testa ut den versjonen av Gene Machine fra Underdogs nå og det kjørte helt utmerket med VDMsound. Prøv det vodkai.
 
#22
Hm, jeg prøvde å installere VDMSound, men det gikk ikke. Jeg fikk feilmeldingen: "You must be running as an Administrator to install VDMSound".
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Sitter du ved en skolePC eller noe? Isåfall er det lite du kan gjøre med det med mindre du har en måte å skaffe deg admenistrasjons rettigheter.
 
#24
Nei jeg gjør ikke det. Jeg sitter hjemme. Det kan ikke ha noe å gjøre med at jeg ikke har NT eller no?

"If you want Windows 95, 98 and Millennium support, you will have to find someone who is willing to write a VxD that offers the same base services that NTVDM.EXE offers under WinNT. That someone will then have to e-mail me, and hopefully 9x support will soon after become available."

Virker som det ikke går for meg som har ME.
 
#25
Under a killing moon:
Monkey Island 1:
Indiana Jnes and the fate of Atlantis:
Stupid Invaders:
Normality:

Bilder kommer..
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Du har helt rett, VDM må vist kjøre under NT-kernelen. Da kan du bare glemme å bruke det.
Får du kjørt spillet uten lyd?
 
#28
Jeg har et problem som gjelder alle gamle spill, bortsett fra de som kan kjøres i ScummVM.

når det er gamle spill jeg må bruke musa på har pekeren en tendens til å hakke. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det er utrolig irriterende. Noen som vet om en måte å fikse det på.

Det samme skjer også når jeg skal installere windows på nytt, men aldri ellers.
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Høres ut som det samme problemet jeg hadde med den gamle Logitech musa mi. Fant aldri noen løsning, men det slutta når jeg gikk over til en Lillemyk variant.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#30
hmmm.. jeg har faktisk Blade Runner spillet originalt :) :D YAY!

Det er faktisk helt überchill men har merkelig nok aldri spilt helt gjennom det. :(
Shadar? Spille gjennom det en dag?
 
#31
Opprinnelig skrevet av LocoLennon+26.10.2004, 15.20-->
<!--QuoteBegin-Rocky
@26.10.2004, 14.09
LocoLennon:  :forelsket: Dette er første gang jeg har sett en annen spillinteressert nevne Future Wars (og jeg har vært innom en del fora opp gjennom årenes gang). Er en virkelig glemt perle fra slutten av åttitallet/tidlig nittitall med verdens herligste copy protection!
Du har herved æresplass i boka mi. :forelsket:
124220​
Bare hold deg på avstand så er jeg fornøyd :p

Men tør jeg nevne at jeg har originalen på Amiga?
124231​
[/b]
Nå er jeg målløs. Hadde det før jeg og, men ung (iallefall yngre) og dum (hvertfall dummere) som jeg var så byttet jeg det bort. Er et av de største spilltapene igjennom min karriere som spillsamler og det bringer, i likhet med alle NES- og SNES-spill jeg har byttet bort, en tåre i øyekroken.
Mad respect til deg, Locolennon! :tommelopp:
 
#32
TEX MURPHY!!

sam & max er også classic, og full throttle ikke minst :)

jeg vil gjerne requeste noen av de.. :p
 
#35
Absolutt Tex Murphy og Blade Runner. Jeg har også Blade Runner originalt et sted. Hadde mye gøy med det spillet. De to er bra eksempler på point & click-spill som har tatt et skritt videre og allikevel beholdt sjarmen.
 
#36
Hmmm.:..

Jeg bare lurte på om noen kan forklare meg hvordan jeg får spilt spill som nekter å la seg gjøre på Xp'en min? Er litt :mad: :( :blunk: av det hele..

Har så lyst til å spille Space Quest....
 
#38
Opprinnelig skrevet av Agradula@31.10.2004, 23.06
hmmm.. jeg har faktisk Blade Runner spillet originalt :) :D YAY!

Det er faktisk helt überchill men har merkelig nok aldri spilt helt gjennom det. :(
Shadar? Spille gjennom det en dag?
127835​

Har orginalen jeg også, på DVD faktisk. Sjefolainen spill!!
 
#39
Nå har jeg lasta ned Under A Killing Moon, The Pandora Directive og Tex Murphy Overseer, nå gjelder det bare å få dritten til å funke med xp..