Pokègal

epp

firm and correct
Hmm.. jeg har alle de unown pokene som er nevnt på den siden. Du snakket om noen fler?

Kan man få en egen Unown-dex som på Gold/Silver?

Jeg tror ikke det, men vet ikke helt sikkert.

Yo. Fikk meg Pokèmon Colosseum i dag. Kult! Overrasket meg faktisk.
Men dere, kan ikke Pokèmon jeg har snagged levle eller?

Joda, de får xp.

Men siden de er "dark" så må "dark-meteren" (den som er der hvor xp-baren skulle ha vært) gå helt ned, når du kommer videre i spillet vil du etterhvert kunne undarke disse.

Jeg fant det ut i dag tidlig! På Relic Stone greia, Beyleefen min vokste 7 levler eller no sånn og ble til Meganium, yihaaa!
Nå ble spillet mye fetere!

Off i go to Mt. Battle!

Er det mulig og fange Suicune igjen? Og ikke bare av hu Venus dama?
Jeg har seriøst skadd den ned til 1HP, paralysert den og kasta rundt 30baller, ikkeno funker!!!

epp

firm and correct
Variabel:
Det var dette du hadde Masterball til :p

Prøv heller å fange den med en pokémon som kan få den til å sovne, deretter.. hvis den stikker av bruk en som kan Meanlook eller rett og slett bruk Wobbaffet som har Shadowtag. Btw. Colluseum eller FR/LG ?

du får to sjanser til å fange hundene vi colosseum :)

den er jo grei å ha med seg da...

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Noen fler enn meg som gleder seg til Emerald? det skal vistnok komme i april, altså etter lansereinga av DS... Men det vil selvfølgelig være til GBAen! Men det gjør i alle fall jeg!

Emerald er da en slags blanding av Ruby/Sapphire med nye features og mere historie! Akkurat som Yellow og Crystal version!

Tror ikke jeg kommer til og kjøpe dette. Bytta til meg Ruby av en fyr ettersom jeg vill prøve det. Helt greit, men ikke SUPERT.

Grønn Zebra

Da må du spille det mer! jeg synes faktisk at Rub/Sapph er mye bedre en LG/FR som jeg faktisk har lagt fra meg for tiden... Da til fordel av Sapphire! Men sånn er jeg!

hvis du vil selge ruby billig, I´m Your man!

jeg kan være enig i at R/S er bedre enn FR/LG, men det er ikke bedre enn R/B/G.

Men vi må nå huske at dette ikke er et spill som er ment som et "nytt," det er ment som en remake, med noen ekstra bonuser, også er det jo greit at man har muligheten til å fylle hele pokedexen.

WARNING! KAN INNEHOLDE SPOILER

R/S er mye bedre enn LG/FR, jeg har kommet til (i Ruby altså) der hvor jeg har møtt Groudon første gang. Så føkker han oppe hele verden og sånn. Skal jeg "surfe" til de Sotopolis et-eller-annet øyene nå?

Joda, spillet er gøy. Spiller bare på senga og på dass da men... Blir sikkert kult når jeg får kobla opp til Colosseum :D :p
Kan aldri bli for gammal for Pokèmon vet dere=)

Grønn Zebra

et tips: dive... du må dykke for å komme deg til Sotopolis! Du har sikkert fått HMen... hvilke levler er du på? Og hvor lenge har du spilt?