Pokègal

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, jeg velger...
Jigglypuff!

Soveangrepet hans/hennes/dens er griseeffektivt mot Giga Bowser. Derfor.

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av eXploSer@11.09.2004, 14.00
Baronen, jeg velger deg! :forelsket:

..ikke lov nei? neinei.

ALAKAZAM, GÅÅÅÅÅ

101335​
Ah, et godt valg må si. Hvis du noensinne får problemer kan du alltids alliere deg med min Pokè.

Skjeen ble bøyd fordi den massive laserstrålen min traff den. Og ikke nok med at den ble bøyd, den ble faktisk kappet i to, og den ene skjebiten traff Kadabra i øyet, og den andre traff Alakazam i øyet. Begge to døde av smerte, og Deoxys vant.

Maraj

Ålø- og energiminister
Men siden du var soaka i din egen urin, blasta min Pikachu deg med et el-sjokk. :p

Og min mewtwo bruker sine über-l33te psykiske skills, og slynger noen gigantiske lyktestolper på hver og en av deres Pokèmon.

Meg og lodin er herved allierte :D .

Xenon, min Alakazam bruker telekinese på vannet ditt, slik at det endrer retning og du spruter på deg selv i stedet.

PRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dere skal ha deng for å ha tatt både Kadabra og Alakazam. Men jeg kan nøye meg med Abra.

Edit: jeg måtte nesten sette eksklusivt medlem i signaturen, med tanke på hvor mye jeg digget Pokémon-serien for 3-4 år siden. Ph33r m3.

Selv har jeg aldri spilt Pokemon, men siden jeg fant denne kule karen...

Gå Swinub!

Du er langt fra eksklusiv, GarlandG. Tipper de fleste her som spilte Rød/blå spilte det ganske tidlig, for min del fikk jeg det på bursdagen min i 99, og har det fortsatt.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Er ikke årstallet jeg tenkte på. Pokémon har vel vært siden 1995 eller noe sånt. Men jeg er eksklusiv uansett siden jeg var en meget stor fanboy av serien.

Opprinnelig skrevet av eXploSer@11.09.2004, 20.54
Meg og lodin er herved allierte  :D .

Xenon, min Alakazam bruker telekinese på vannet ditt, slik at det endrer retning og du spruter på deg selv i stedet.

PRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
101506​
Dette går ikke an, siden dere døde av smerte.

SortUlv, bli du med å teame? Pokemonene våres er av noenlunde samme sort. Vi er übersmarte, har enorme psykiske krefter, og er godt kvalifiserte til å ta over verden.