Pokègal

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hmm, åssen skal jeg i så fall klare det??? har jo ikke Fire rd eller leaf green, tviler på at det går ann å bytte fra de eldre versjonene... Virker litt rart, tipper det er en annen måte... Hvor er epp??? tipper han veit det!
 
hmm, det er en Ditto i Sapph, nesten 100% sikker.

PS, tak a chill pill, er ikke verdens undergang.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hmmm, det ermulig... men jeg har bare funnet hann-pikachuer! har sånn 7 stykker eller noe... får bare smøre meg med tålmodighet! finner ikke Chimeco... Faen ta!
 
T

The_flask

Gjest
EEEEEEEY! jeg vil være med! jeg vil jeg vil jeg vil!

kan jeg? :)

jeg vil være med i denne klubben! er voltob opptatt??? hvis ikke så velger jeg DEG Stantler!


 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Haha, jeg er da også rimelig noob... Dog er det en del jeg ikke gjør feil...

For de som ikke har ett eget liv kan jeg fortelle dere at jeg nu har 168 pokemon i pokedexen!!!! har sånn ca. alle som går ann å få på kun sapphire!!! Mangler Chimeco fortsatt da :(

edit: 171 pokemon!!! :ler: mangler Chimeco, Feebas :mad: samt Illumise ... det er de som jeg ikke trenger å trade eller ha ruby for å skaffe... Skulle ønske "vennene" mine var like pokegale som meg :rulleøyne:
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Er det noen som har sett Pokemon filmene??? jeg har i alle fall sett 1ern og 3ern... Hvor mange er det egentlig???

PS. alle Pokisene mine er på lvl 88 (altså teamet mitt) :ler:
 
Jeg har sett alle(som har kommet ut på vhs/DVD), dette kommer selvfølgelig ikke av at jeg faktisk liker filmene og serien, men de er underholdning i en sommerferie i byen , når lillesøstren til en venn av deg har alle filmene og dere ikke kan finne på noe mer å sløse penger på, da er det OK.

:)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvor mange har du sett??? tror nummer 5 eller 6 har kommet ut i japan... Den er med Deoxys tror jeg... Filmene er egentlig ganske kule... Dog jeg har sett meget bedre anime!!!
 
er ikke 4-ern den siste som har kommet ut i Norge? tror det..
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av WeatherMan@19.09.2004, 14.39
Noen burde finne opp et idiotfilter til bruk i internettfora.  >_<
104718​
Hei! :D


Do not worry, I shall smithe this newbie untill his arse is utmost unsmithable.
 

Xatu


Sneasel

Valget mellom disse to ble ikke lett, men..

"I CHOOSE YOU, XATU!"

Hvis den er opptatt, så bare si ifra. Men først må jeg ha godkjenning av sjefen her.