Pokègal

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
epp, du er en knupp!!! tror jeg har sagt det før en gang og :)
jeg kan føle din lidenskap for pokemon, ekte følelser mann!

--------------------------------------------------------------

Edit: Jeg stjal lista di epp... det er vel greit???

Legger til flere folk etterhvert, skal vel være ganske lenge oppe i natt, får se hva jeg gjør...

epp

firm and correct
Opprinnelig skrevet av MattMan@29.09.2004, 22.41
Virker som de kjørte de siste 60 igjennom en slags navngenerator.  :)
110265​
Hvis du hadde sett de Japanske navnene, så hadde du skjønt sammenhengen ;)

Grønn Zebra

Fy faen, nå har jeg redigert inn alle medlemmer på de 3 første sidene, skal fortsette så fort jeg får litt mer motivasjon igjen!!!
Jeg er så stolt av denne lille klubben, det er så kos :D

Håper det er noen som setter pris på det... Det går i alle fall ann å håpe på det :)

epp

firm and correct
Ser bra ut dette her, foreløpig. Kanskje Alucard får ta å paste den lista inn på side.1 når han kommer til bake fra "ferie"? ;)

Litt interessant er det å merke seg at det er kun Alice og jeg som har valgt Pokémons fra den nyere serien.

Grønn Zebra

Jepp, har god kontakt med Alucard så det skal vi nok fikse!! Må prøve å få emnet som "prioritert" hvilken admin bør jeg mase på?

Tipper at det er fler som har spilt de første spillene... Det var jo ekstremt mange kule i R/B!

Grønn Zebra

Da var jeg ferdig med oppdateringen av lista... Det tok litt tid men nå er det gjort. Hvis noen mener det er noen feil i lista så kan de evt. sende meg en PM eller legge inn en post i emnet.
Vi vil gjerne ha flere medlemmer og pokemon er det nok av!!

Hadde vært kult å få litt mer liv i emnet igjen så bare legg inn ett lite inlegg hvis du f.eks. skulle hatt et spørsmål om pokemon...
Tror det skal kunne gå an å få svar på det meste, mange oppegående pokefans her :tommelopp:

Det går også ann å legge inn poster om forskjellige prestasjoner man har utført i spillet og er litt stolt av. tenkte jeg kunne skrive noe av det jeg er stolt av ( litt i alle fall ) som om jeg ikke har mast nok om det fra før. Men nå husker jeg bare det jeg har prestert i sapphire...

Pokedex: own 172, seen 187
Spilletid: 131:30
Hall of Fame: 72
No. registered: 69
No. of battles: 916

jah... Vi har 33 medlemmer!!

kan jeg bli med? er vell passe pokègal.
ikke at jeg syns de virkelig er så tøffe, men må si at gameboy spillene har underholdt meg veldig, veldig mye.
og siden jeg har en søt liten electkid stående her, velger jeg ham som min favoritt ( er det ikke det man skal da :flau: )

Grønn Zebra

Det er greit det, skal skrive deg inni lista, men du må skrive:

::Glad medlem av PokèGal:: + navnet på din pokemon.

se i min signatur!
Da har vi 34 medlemmer!

Jeg trenger litt hjelp på pokemon ruby... jeg har 199 pokemon og mangler Milotic >_< , umulig og få... jeg lurte på om det var mulig å overføre en ditto fra leaf green og breede en feebas med en ditto for å få en ny en? Jeg har fanget en feebas fra før og det tok jævlig lang tid så det gjør jeg ikke igjen.

Grønn Zebra

Du måp bare gi ham nok pokeblocks så feebasen får nok på beauty!!!
Men man kan ikke gi evig med pokeblocks så du må bruke de med høy lvl og som kun gir til beuty!!! Skjønner du??? jeg tror Watmel berries er bra!!! men da må man helst ha en nature som liker denne typen pokeblocks og da!!!

Når den har fullt i beauty vil den vokse på neste lvl!

epp

firm and correct
Det er ikke nødvendig å overføre Ditto fra FR/GL. Du finner både hann og hunn Feebas'er. Du kan også breede med en hann fra en annet vannpokémon så lenge din Feebas er en hunn. For å kunne trade figurer mellom R/S og FR/GL må du unlocke spillet. Jeg vet ikke hvordan. Uansett så vil du bare ende opp med en ny Feebas når du breeder, så det stemmer som Grønn Zebra sier. Feebas utvikler seg kun ved at du gir den pokéblocks som øker 'Beauty'. Enklest er hvis du skaffer deg en Feebas som har 'modest nature', gi den røde/lilla blokker (hvis jeg ikke husker feil.. og da de som har høyest verdier. For du kan bare gi en Pokémon så så mange blocks før den ikke vil ta imot fler.

Jeg vet alt det der.... det er bare det at jeg ikke klarte å gi den første feebasen nok "beauty" så den oppgraderte seg. Da tenkte jeg på å bytte en ditto til Ruby isteden for å gidde å fange en ny feebas som tar jævlig lang tid. Da spørr jeg igjen... går det ann å breede en ditto med en feebas og få en feebas??

epp

firm and correct
Thomas:
Du finner Feebas på akkurat det samme stedet som du fanget den første gang, så lenge du ikke har vært i Dewford Town og gitt innbyggerene der en ny trend.

Men for å svare på spørsmålet ditt, så vil jeg tro at det er fullt mulig. Du må bare unlocke spillet først.

Grønn Zebra

For å unlocke spillet og få national pokedex, må du fange 200 pokemon tror jeg. Og så må du ha tatt Elite Four og ha 60 pokemon i pokedexen på LG/FR!!! Ganske sikker på at det var sånn det var...

ah, nå er jeg en pokemonmester i Rød, Gull, Rubin, OG Fire red, deilig :)

Grønn Zebra

Hmm, jeg er mester i blå, sølv, krystall, safir og snart løvgrønn!!! Kjøpte sistnevnte i dag, har spilt det i 5 timer... fanget 16 pokemon, er i Cerulean city... Det er ganske gøy!!! Gleder meg til å spille det mer!!