Pokègal

Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@06.10.2004, 12.19
Det skal holdes på lillestrøm tror jeg, vet ikke når det er... les i "fra Spillegal"
113055​
Ok. takk.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Er det noen som helt sikkert vet om man kan få Crobat i FR/LG???
Det er altså den tredje evolusjonen til Zubat, han vokser hvis mas den blir "glad i deg"...
 
Når du får National Dex, så skal det være mulig ja, du kan jo altids spørre på større sider, som pokemon.no/forum osv, selv om de der suger skikkelig kamelballer.


Jeg har forsten breeda en Toododile! den er så søøøøøt :)
 
siden du virkelig vil vite det, så...

nei :(
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@06.10.2004, 12.19
lenge siden jeg har vært på spillegal ås....

men får jeg være med i denne fantastiske klubben...???
Det er klart du kan bare følg instruksene på s.1! sakff deg en pokegal signatur! Så skal jeg skrive deg inn i lista på s.9!

Signaturen er retter på....:D
 

epp

firm and correct
eivind2k:
Jeg regner med at du har fått den fra Pokémon Colosseum GC via kabel til GBA.


TurboAlex:
Hvilen Pokémon valgte du? Det står ikke i siggen din.
 
ja, fått en krocknaw fra Colosseum...


Nå driver jeg med Meganium egg, de er også veldig søte :)

jeg kom også faktisk på at jeg har bra Pokemon på Colosseum også, som Tyrantiar lvlv 74, espeon lvl 80, Houndoom lvl 70, Flygon lvl 65, og mange flere, bare herlig altså :)

Reddigerrererreree:

Vis dere kommer på treffet i Lillestrøm kan jeg gi dere en av Sølv Starterne :)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Kan det ikke bli litt vanskelig å skulle fange alle pokemonene på FR/LG når alle pokemonene er med, over 300(?)...
Hvor mange har dere fanget, på pokedexen??
 
94 hitill, men det er fordi jeg har dratt over nesten alle fra Colosseum.

150 blir ikke no problem, gjort på en uke eller to, men å fylle opp National dex... huffameg
 
må fortelle noe!

Jeg møtte Suicune for litt siden, faen så skummelt!

fikk ikke fanget han men, han rømte som forventet med engang.
 
JIPPI! jeg klarte akkurat å fange alle de legendariske pokèmonene.. som for eks: Lugia, Entei, Zapdos, Og de andre... er litt stolt nå!
 
Sjekk det første innlegget for liste.
 
Opprinnelig skrevet av Thamashii@09.10.2004, 16.22
JIPPI! jeg klarte akkurat å fange alle de legendariske pokèmonene.. som for eks: Lugia, Entei, Zapdos, Og de andre... er litt stolt nå!
114554​

Hvorfor lyver du?

Lugia, Ho-oh og Deoxys har ingen i Norge mulighet til å fange enda, fordi man må på Nintendo roadshow og få ticketen til de øyene de er på, faens skryteløgner.

*kast bæsj på deg*

Uansett, å fange Suicune suger, fått paralyza den nå, men den stikker av, tror enten scary face eller sleeppowder med Butterfree (med Modest nature får du nesten 99 % acc. med sleeppowder), er no slit.

Jeg tror foresten ikke på at du har fanget entei heller.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k+09.10.2004, 23.49-->
<!--QuoteBegin-Thamashii
@09.10.2004, 16.22
JIPPI! jeg klarte akkurat å fange alle de legendariske pokèmonene.. som for eks: Lugia, Entei, Zapdos, Og de andre... er litt stolt nå!
114554​
...Jeg tror foresten ikke på at du har fanget entei heller...
114682​
[/b]
vel vel... det er bra at noen tar feil... jeg har både Entei og Raikou men desverre ikke den siste.. det var litt synd.. det har jeg ARNI som bevis for.. skal legge ut ett bilde oxo hvis du ikke er overbevist!

Edit: PS: jeg har Lugia og HO Ho også... spillet er jo ikke kjøpt i norge men i Tyskland...
 
humhum.

1)

Du kan ikke fange alle tre hundene i FR/LG, kunn en.

2)

Du svarte ikke på hvorfor du er en lystløgner.

3)

Arni holder faen ikke som noe bevis.

4)

Selv om det er kjøpt i Tyskland, så må du fortsatt på en ROadshow event og bruke mystery ticket, noe jeg ihvertfall ikke tror du har gjort.

5)

slutt å ro deg vekk, dust.
 
vent litt. skal bare finne det digitale kameraet mitt så skal jeg ta bilde av Pokèdexen.. kan hende det går dårligt men jeg skal i hvertfall prøve..
PS: arni er et godt bevis+at jeg har bilder(snart)
1.rart. jeg har 2
2.jeg er ingen lystløgner og det kan jeg bevise snart med bbåde vitner og bilder
3.han duger
4.mystery ticket skaffet broren min meg.(han er enda mer Pokègal enn meg)
5.jeg ror ikke. jeg Poster :p
 

epp

firm and correct
Det stemmer. Hvilken figur du starter spillet med, avgjør hvilken av de legendariske hundene du møter. Hvis du har fått de to andre, så er det via trade eller juks som action-replay eller lignende.
 
Opprinnelig skrevet av epp@10.10.2004, 00.34
Det stemmer. Hvilken figur du starter spillet med, avgjør hvilken av de legendariske hundene du møter. Hvis du har fått de to andre, så er det via trade eller juks som action-replay eller lignende.
114704​
er det virkelig så vanskelig å forstå? for å få hundene må du lete i gresset vest,øst og sør for det huset du finner dem i.. hvis du først finner en og kke klarer og fange den, er det bare og gå på ¨pokèdex¨ finn pokèmonen, gå på ¨area¨og da ser du hvor den er... jeg har støtt på alle tre hundene..

når du er inne i det huset med de tre hundene, går man bare bort til dem og så begynner de å løpe i hver sin rettning, da må men bare forte seg i den rettningen en av hundene gikk og håpe på det beste... det var i alle fall sånn jeg fikk 2 av dem!
 
møøø.

hvilket spill er det snakk om her?

ikke Gold/Silver?