Pokègal

epp

firm and correct
Du snakker om Gold/Silver/Crystal nå ikke sant? Tror du har misforstått, for vi har diskutert FireRed/GreenLeaf.
 
jeg snakker om gold/silver... sorry, jeg må ha vært litt trøtt... sorry igjen!
 
A

Arni

Gjest
klokka var jo tross alt 12-1 tiden da.... :p
jeg har runna pokemon GULL.... men jeg måtte begynne på nytt....MÅ jeg fange alle pokemonene?
 
Vis du starter på nytt må du fangea lle på nytt ja, ganske logisk, eller hva?

Suicune er no dritt å fange :p
 
A

Arni

Gjest
Opprinnelig skrevet av eivind2k@10.10.2004, 15.58
Vis du starter på nytt må du fangea lle på nytt ja, ganske logisk, eller hva?

Suicune er no dritt å fange :p
114898​
jaja... men jeg måtte begynne på nytt.... er det fordi jeg ikke hadde fanget alle? :ehm...:
 
Opprinnelig skrevet av Arni@10.10.2004, 15.52
klokka var jo tross alt 12-1 tiden da.... :p
jeg har runna pokemon GULL.... men jeg måtte begynne på nytt....MÅ jeg fange alle pokemonene?
114894​
når jeg skrev de andre postene var klokka over 2 på natta og da lå du og sov her hos meg :blunk: !
for å runde det MÅ man fange alle pokemonene og ta Ligaen! men du må ikke starte på nytt hvis du ikke har det!
 
A

Arni

Gjest
nei.... 00.42 var den siste posten din igår!
og det var denne:
er det virkelig så vanskelig å forstå? for å få hundene må du lete i gresset vest,øst og sør for det huset du finner dem i.. hvis du først finner en og kke klarer og fange den, er det bare og gå på pokèdex finn pokèmonen, gå på ¨area¨og da ser du hvor den er... jeg har støtt på alle tre hundene..

når du er inne i det huset med de tre hundene, går man bare bort til dem og så begynner de å løpe i hver sin rettning, da må men bare forte seg i den rettningen en av hundene gikk og håpe på det beste... det var i alle fall sånn jeg fikk 2 av dem!
 
eh, det er absulott helt tilfeldig hvor de stikker, om Entei stikker sør, så kan han være nor etter at du har gjort noe i spillet. (kjempet, savet, vært på pokecenter osv).

Er bare å tippe, for min del fant jeg alle tre på samme sted første gang, og det sier noe om tilfeldighetene.
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@10.10.2004, 21.10
eh, det er absulott helt tilfeldig hvor de stikker, om Entei stikker sør, så kan han være nor etter at du har gjort noe i spillet. (kjempet, savet, vært på pokecenter osv).

Er bare å tippe, for min del fant jeg alle tre på samme sted første gang, og det sier noe om tilfeldighetene.
114997​
Jo, men er du rask.. så finner du dem ca. der de stikker første gang... men da må du føre Kjeeeeempe rask.. noe man nesten aldri er!
 
Nei, hør da din dust. Det er helt tifeldig hvor de er til alle tider!

RANDOM! HELT TILFELDIG!
 

epp

firm and correct
I går når jeg kom til Victory Road for første gang (i denne versjonen: FireRed), kom jeg over en shiny-Onix!! Hurrah :)
Jeg har hørt mye snakk om disse shiny-monsterene, men aldri møtt noen av de. Den har en annen farge og du får et * tegn i ruten hvor figuren er avbildet. Jeg sammenlignet statsen med en annen som har samme lv. og nature. Det viste seg at den lå langt over.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
AAaargh, jeg vil også ha en shiny!!! men har de alltid bedre stats? Så mye som jeg har spilt dette spillet så har jeg aldri ramla over en.. Men ser den noe kulere ut da?
 
DIN JÆVEL EPP! SUG OG SVELG!

jeg skal foresten breede en beldum helt til jeg får shiny, Metagross i shiny er sinnsykt tøff!
 

epp

firm and correct
Grønn_Zebra:
De som er shiny har en annen fargenyanse (du husker kanskje den røde Gyaradosen fra Gold/Silver? som et eksempel).

Noe annet du merker er intoen på selve fighten, den er også anneledes.. og det var det som fikk meg til å stusse. Ikke kan du stikke av fra kampen heller, du må enten fange den, eller få den til å faint'e.
 
Tøft Epp, tren den til lvl 100, hadde vært drittøft. Synd at en Oniz ikke duger i Ligaen though :sukk:
 
Opprinnelig skrevet av eivind2k@12.10.2004, 15.14
DIN JÆVEL EPP! SUG OG SVELG!

jeg skal foresten breede en beldum helt til jeg får shiny, Metagross i shiny er sinnsykt tøff!
115857​
eat shit and die?
 
hold kjeft din amøbe.

edit: :kos: @ GW666


Eat shit and die™

Ligg unna, n00bs.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Skriv in ™ i word, og klipp/lim. w00t!


Nei, har du sett! Det funker her også! ( t m ) uten mellomrommene.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jepp, nok biff i emnet (bråk, get it?) la oss konsentrere oss om langt hyggeligere ting som emnet tilsier; Pokèmon! Epp: jeg veit jo hva en shiny pokèmon er... Er jo en ganske stor pokènerd er som sagt... Men jeg håper i alle fall jeg treffer en!