Pokègal

faen... jeg har ikke penger til de nye pokèmon spillene(FireRed/GreenLeaf), håper jeg for dem snart!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Det er sinnsykt underholdende spill, bare spar så godt du kan! For tiden har jeg faktisk lagt det fra meg... Fant ut at taktikken min var litt teit og vil ikke starte før min venn Alucard har skaffet seg det... For da kan jeg få alle starterne og alle formene til eeve!
 
faen heller da!

Poenget med at du kunn får èn starter fordi man ikke skal starte med alle de beste i sine 3 raser (gress, vann, brann). Med alle disse blir det teit.


Jeg mangler nå bare Suicune, så har jeg de legendariske jeg skal ha.

Nå har jeg breedet en pichu, charmander og elekid, breeding er gøy! :D
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Gjør det jo mest for å få en bra pokedex!!! men det er greit å ha en ekstra firepokemon!
Ville aldri funnet på å ha gress-starteren!!!! hater gress, de suger!!! nesten all i alle fall!
 
Du må ikke tenke slik, dessuten så rocker gress.

Banker sheiten ut av Ground, rock (ikke super eff. men hakket under), psycic og vann.



Og til alle dere som skal breede:

Når du breeder med en Ditto, så vil ikke dene andre poken din like ditto, det vil jo mannen påpeke (your Charizard is not intrestet in your Ditto osv), denne fella gikk jeg på, men det tar bare litt lengere tid før de lager egg, de er høyst kompatible :)
 
A

Arni

Gjest
Jeg har fanga GYARADOS.... som er rød.... skal den ikke være blå da? er den sjelden? ( den røde ? )
 
På sølv er den ikke sjelden, eller, Det finnes bare en av den i sølv/gull, men alle har muligheten til å fange den.


På FR/LG er de sjeldne som faen, jeg tror odsen får å møte en var 1 til 8600, alts, helt jævlig vannskelig å få tak i.

Epp har funnet en Shiny Onix, noe han hadde drittflaks med.

uansett, til de som kommer på Spillegals gameparty: Ta med gbaen deres, så kan jeg tilby dere alle sølv/gull og ruby/sapp starterne, i egg for så klart, så da blir dere OT og har riktig id osv.
 
A

Arni

Gjest
jeg spiller POKèMON GULL. hvilken lvl utvikler Kadabra seg ti Alakazam? er det noen måte å få den til åutvikle seg fortere?
 
Å utvilke dem før de har lært alt de skal er dumt, da ender du opp med å sløse TMer, jeg ville ventet med Kadabra til lvl 60 før jeg utviklet den.


www.Serebii.net er en ganske grei side med mye info, som ikke er juks. (som når de lærer ting og tang, jeg ser ihvertfall ikke på det som juks, i forhold til walkthrough, som er teit)
 
A

Arni

Gjest
vil utvikle den så fort som mulig. så jeg bytter den når jeg har den på lvl 45..... Thamashii skylder meg en... siden jeg utvikla Gengaren hans via trading
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Psychic som er ett av de sterkeste angrepene til Kadabra burde du lære med TM så kan du levle den fortere, evolve den. Og få bedre stats!
 
neineineineinei.

Den må lære alle angrepene sine, ten den til lvl 60 sier jeg, gjør det din usle unskylding for en unge som har "satt seg inn i spillet."
 
A

Arni

Gjest
ja... vet ikke hva jeg gjør jeg.... skal få den i lvl 40-50 først.. så sender jeg den til Thamashii så den utvikler seg :)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
For å få litt liv i emnet spør jeg om følgende: Hvilket pokemon synes du er best og hvilke versjoner har du?

Jeg har trolig Silver soim favoritt, det spilte jeg forholdsvis mye uten å klare å fullføre pokedexen helt...

Versjonene jeg har er:

Blå
Sølv
Krystall
Safir
Løvgrønn
og
Colosseum
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Epp har funnet en Shiny Onix, noe han hadde drittflaks med.
Vel, en av grunnene til at Magmar er min yndlings Pokemon er fordi at jeg har klart å fange en Shining Magmar!! :)

Men tilbake. Den beste Pokemon'en er Magmar (oi, for en overraskelse) og jeg har Pokemon Red, Yellow og Gold.
 
humhum, jeg har vel;

Red
Blue (på deling med en kompis)
Yellow (på deling med en kompis, bare for å fange den fitta Tauros :p)
Gold
FireRed
Stadium
Stadium 2
Colosseum (/angremode)

Jeg fanget foressten en Dragonair lvl 28 i safarisone, noe som er svært sjeldent :)
 
Pokemon versjonene jeg har er:
- Red
- Gul
- Gold
- Ruby

Fovritt pokemonen min er Scyhter. Jeg syntes den pokemonen er bare diggest når det gjelder attacks og speed. Den blir mye bedre når man utvikler den til en Schytor. En annen pokemon jeg digger er Magmar. :ler: