Pokègal

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Magmar er barsk. Det dumme er at han suger mengder med hard, og til tider slapp, eselpenis. Han fikk dog en real boost i Gold/Silver, så han gjorde seg godt i ethvert team som manglet en god fire-del.

Novastrum

Feminist-elitist
Behold, mektige Novastor!
¨

Gruser alle andre pokémons i søla.
Dette er bare første trinn. Den utvikler seg siden til Novaster, før den tar sin siste og ultimate form Novastrum. Vær redde!

Novastrum

Feminist-elitist
Den spruter litt av hvert skal jeg si deg. ^_^

hedninger, ikke skitn til emnet.

Forbanna homser.

Suicune har nå en millimeter med HP igjen, så det er "mine for the taking" snart, et tips: IKKE paralyze den, Hypnosis/sleep pwder er bedre!

epp

firm and correct
ROFL..

vel, nå har jeg spilt igjennom FireRed og fått samlet 114/139 (av totalt 151) Pokémons.
Noe må man jo holde på med når linja er stengt.

Det kan ta tid å få betalt regningene da noen jævler har TØMT kontoen min! Yes.. du hørte riktig. Så for de som måtte lure på hvor det har blitt av meg, så kan jeg fortelle at alt er vel, vel nesten.

:p

Nå har jeg 149, mangler bare Chansey, som en kompis kommer og gir meg nå, whopey!

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hva skjer når du får alle 150 Pokemon?

Før sa folk at du fikk Shitbull eller hva den het, men det er vel ikke sant, er det? >_<

Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@25.10.2004, 18.21
Hva skjer når du får alle 150 Pokemon?

Før sa folk at du fikk Shitbull eller hva den het, men det er vel ikke sant, er det?   >_<
123848​
Du er så heldig at du får ett diplom.

Lucky You!

Diplomet er koz da :)

Også får du en ekstra stjerne på trenerkortet ditt :)

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Skal få lagt deg til Moritsune! emm, forresten så kjøpte jeg meg en LG/FR guide på Narvesen Greit å ha hvis man skal kunne klare å fange alle 386 pokemon!!! begynte å spille LG igjen for noen dager siden er på vei mot Cinnabar island ( tror det er den). Akkurat fanga Zapdos :D koooz ass! skal vente med å spille videre nå, skal legge inn teamet mitt på Colosseum! så kan jeg taa lvl. 50 greiene!

guiden kostet forresten 101 kr, kjøpte den på narvesen på Oslo S! var med en guide til R/S bakerst og!!

Kan jeg være medlem?

Vil være Bulbasaur, mest fordi han sier navnet sitt så kult. :D

Grønn Zebra

De som ikke er medlemmer er nok ikke hedninger nei... men de som faktisk er medlem er hakket mer verdt enn de som ikke er medlem! :p

Skal legge til alle medlemmer snart måp bar snakke litt med Alucard for å få oppdatert lista!

Greit at jeg legger til at jeg er medlem i signaturen eller?

Slik at jeg ikke glemmer det.

jippi, teamupdate:

Mewtwo lvl 100
Charizard lvl 93
Zapdos lvl 90
Dragonite lvl 87
Metagross lvl 68 (fra Colosseum)
Tyranitar lvl 79
Gyarados lvl 91 (backup)
Meganium lvl 80 (backup

Grønn Zebra

du er på pokemon azz! jaja, tipper du har spilt en god del :svette:
Tyranitar er dritbra da!!! En av de fetest noensinne! Men Meganium er teit!! som sagt så er jeg ingen fan av Gresstypen...