Pokègal

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jepps har sendt PM til Alucard, får fiksa det i morgen tenker jeg!
Av en eller annen grunn så er ikke Haunter tatt... mener å huske at han var tatt men det er jo ikke alltid man husker alt riktig...

Nå er det mange som vil bli medlem i PG, og det er veldig bra! Blir glad når folk viser sin lidenskap for disse små sjarmtrollene :D Kanskje flere kan komme med innlegg i emnet! Det hadde vært gøyøy!

Grønn Zebra

Men en ting jeg kom på... I LG/FR skal man kunne fange deoxys! burde jeg da spare masterballen min til ham eller Mewtwo??? Eller er det evt noen andre pokemons som err enda vanskeligere å fange?
Og spm. nr. 3: Er det noen på dette forumet som har Deoxys UTEN å ha brukt Gameshark???

Jeg brukte masterballen min på Mewtwo, som er på LVL 70. Men jeg villa ha brukt den på hunden.

Deoxys er på lvl 30, og er etter det jeg har hørt, ikke no problem å fange.

Lugia og Ho-oh derimot er begge på lvl 70 og kan bli vriene.

Jeg ville brukt master ballen på enten: Hunden (pga at den er vanskelig å møte, og vanskelig å fange. Mewtwo, pga lvlen, men det er mulig å fange den med ultra ball, så prøv det først. Så Lugia/Ho-oh, de er vanskelige, så du burde vurdere å bruke master ball på en av de.

Jeg har foressten alle hundene, fra colloseum såklart.

Grønn Zebra

hvilken lvl er hunden på da? lvl 40 som på S/G, eller høyere? Fanget Rayquaza på Sapphire med ultraballs... Entei er grunnen til at jeg ikke gadd å spille mer Colosseum... funker ikke å fange ham... han bare tar av med flammeangrepet sitt!!! og man må bruke alt for mange ultraballs selv om han har 1 hp og sleep...

neida, entei er lett.

Hundene er på lvl 50.

Du får en sjanse til å fange entei senere, så det er ikke så farlig

Grønn Zebra

Så det betyr at jeg bare kan banke ham og så fange ham senere?? når da og hvordan?

Men det er jo ikke så vanskelig å chase hundene da... bare å sjekke pokedexen hele tiden! Og når du er i samme område løper du bar rundt til du treffer den! voila, lett!

eh, jeg vet hvordan jeg fanger hundene, og det er ikke like lett som i sølv/gull.

Vil du virkelig vite hvor du kan fange de senere? det er liksom i starten av Colosseum "Ligaen"

Nå har jeg en ganske tøff lineup må jeg si:

Charizard
Mewtwo
Zapdos
Tyranitar
Gyarados
Metagross

Med innbyttere, og reserver

Tauros
Meganium
Gengar
Dragonite

Jeg har spilt i 70 timer nå, har 150 pokemon. Alle pokemonene er mellom 60 og 100, og alle skal være på 100 innen en viss tid. Når jeg skaffer meg emerald, så skal jeg PRØVE å få alle 380 eller.no

Btw, hva med og lage en hjemmeside for denne klubben? Med eget forum og en medlemsliste osv. Kunne vært moro...
Også kunne vi funni ut en eller annen måte og kjempe mot hverandre eller no...
Yihaaa

nja, er bare meg og grønn zebra som faktisk er aktive, og Epp til tider.

Blir kanskje litt få.

Grønn Zebra

Det er jo i og for deg en god ide men jeg tror ikke det ville blitt nok interesse for det... Uansett, hvem skulle gjort jobben? Men en liten ide hadde jo vært å lage en slags happening, hvor vi kan trade pokemon og sånn... Men hvis noen finer ut når neste pokevent er kan jo de som vil dra sammen!

Men over til noe annet: er det noen som har jirachi??? eller det spillet som jeg nå ikke husker hva heter hvor man kan få ham??? :p

Jeg lurer bare på en ting.

Jeg har en tysk version av Pokemon Ruby til GBA min.
Kan jeg da linke med en annen europeisk version som ikke er dubbet, og alikevel bytte pokemons uten at det skjer noe bugg?