Pokèmon Colosseum

Yosann.

Tar Pokèmon Colosseum et helt memory card når man skal save?
Eller hvor mange blocks tar det?

Det følger jo med et memory card, som faktisk er noe av det eneste "ålreite" nintendo har gjort. De er jo kjent for å melke kua til det ultimate.

Ja, det er jeg enig med deg i.
Men jeg syns også da at GC memory card'ene har sinnsykt lite plass. Jeg har fire spill og mitt er fylt opp allerede.

Opprinnelig skrevet av eivind2k@01.11.2004, 18.39
Det følger jo med et memory card, som faktisk er noe av det eneste "ålreite" nintendo har gjort. De er jo kjent for å melke kua til det ultimate.
128237​
Er det ikke "ålreit" å selge konsollen sin til latterlige 798 kr med 4 Zelda spill (vistnok porter av gamle klassikere, men framdeles et utrolig bra tilbud)?

Si meg noe Sony har gjort som er mer "ålreit" du...

ingen konsoller har gjort no "ålreit" som dere sa det med sony og nintendo men i tillegg har vi vår gamle kjære microsoft med de såkalte "High detail error message" og ja xboxen min klikka og funker faen meg ikke...(feilmeldinga jeg får "finnes ikke" ><)

:tommelned:

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Tror spilet tar 48 blokker, altså ikke hele kortet... Men hvis du trenger MC (som er sonefritt) vil jeg anbefale å kjøpe det på www.dvdboxoffice.com der selger de 59, 251 og 1000+... Og det er myyye billigere enn i Norge, som er driit dyrt!!!

jeg har aldri sagt at de andre er noe bedre, så ikke sett ord i munnen min din homo.

Det jeg påpeker er at Nintendo bevisst gjør ting for å tjene mer penger, som å ikke sette backlight på GBA, så lansere GBA SP med backlight, når backlight egentlig burde være standar på en hver håndholdt konsoll.

Eller det at de selger memorycard med latterlig liten plass til så dyr pris, for å så relansere memory cards med brukbar plass etterpå.

Sparte i 2 uker for det jævla 59 kortet, hadde en latterlig ukes lønn og brukte mer enn jeg fikk da :D

Opprinnelig skrevet av eivind2k@02.11.2004, 22.25
jeg har aldri sagt at de andre er noe bedre, så ikke sett ord i munnen min din homo.

Det jeg påpeker er at Nintendo bevisst gjør ting for å tjene mer penger, som å ikke sette backlight på GBA, så lansere GBA SP med backlight, når backlight egentlig burde være standar på en hver håndholdt konsoll.

Eller det at de selger memorycard med latterlig liten plass til så dyr pris, for å så relansere memory cards med brukbar plass etterpå.
129005​
Ja...?

Selv om jeg skjønte hva du skulle fram til, så stusset jeg litt på akkurat den delen.

Skjønner deg godt etter at jeg så igjenom det.

Poenget mitt var at det f. eks ikke er noe problem å ha backlight på den første GBAen, men fortsatt så venter de og gir ut SP etterpå.

Minnekortet kunne lett ha vært mye større, uten spessielt større kostnader, det holdt de også tilbake.

Ja, det er sinnsykt teit. De hadde sikkert ikke hatt no problemer med og hatt lys på den aller FØRSTE Game Boyen heller...

Jeg fikk dette spillet for 200 kr, det var feilprisa så dama i disken beklaget og lot meg betale 200 ;)