Pokèmon Colusseum

F

Fanta Boy

Gjest
Her kan vi diskutere Pokèmon Colusseum, husk jeg vil ikke ha dårlige kommentarer, og flammer her!

Hei, jeg har kommet litt langt i spillet snagga 9pokemon, kommet til Agataha Village, tatt de 2 første colluseum. Skal til på Mt.Battle, nå.
Hva langt har dere kommet.

Jeg vet ikke om dette kvalifiserer som "flammer" eller ikke, men uansett:

Har jeg forstått det riktig når jeg tror at Pokémon Colosseum er helt likt Pokémon Stadium, bare at det er en liten RPG-mode i tillegg?

Var ikke pokemon stadium ett slosspill da? har ikke prøvd dette spillet...

Jeg har fått inntrykk av at Colusseum er ett vaskekte RPG. Lurer på om jeg skal kjøpe det.

Det er det samme som Stadioum ja, men den RPG er lik den du spiller på Game boy...bare med et par forandringer som gjør at det ikke er fult så koselig!

Opprinnelig skrevet av Gunther@20.05.2004, 15.14
Det er det samme som Stadioum ja, men den RPG er lik den du spiller på Game boy...bare med et par forandringer som gjør at det ikke er fult så koselig!
ja, det hadde vært fett hvis det var som på gameboy.
er ikke helt fornøyd med rpg delen, men nå har jeg heller ikke spilt dette så mye.
tror ikke jeg kommer til å kjøpe dette spillet

noen som kan forklare meg hvordan du får befrid hjertene til pkmn'ene?
går dette ann å gjøre med alle dine shadow pkmn?

F

Fanta Boy

Gjest
Ja, ha de med i kamper og fyll opp "Barene" til dark pokem on, så tar du de til hule i aghata village og befrir dem.
Jeg trenger også hjelp: Hvordan slår man han siste kisen i mt.battle , tips enyone :rulleøyne:

men må jeg ikke ha noe mer? har vert til den der søyla inni hula, men han sier bare at det er den fantastiske greia eller no sånt... må jeg legge noe oppå eller no?

hater bare å ha 3 pkmn (espeon, umbreon, plusle) som kan gå opp i level... sikkert smart for meg å få befridd flere får jeg tar mt.battle...

er det mange jeg må ta på mt.battle? 100? det tar i allefall lang tid...

nei foresten d gikk!!!!!!!

åhh! jeg er glad for at jeg gikk tilbake

takk

F

Fanta Boy

Gjest
Fint, det du gjør er at du får "Relic" av mora til partneren din, og når "barene" til din pokemon er helt opp går du til søylen og trykker du på A. Tips for og slå bossen enyone.
BTW:det er 10 stk. du må sloss mot i mt.battle, du burde trene han siste er kjempe god. jeg har 2 purrified, så jeg har 4 i mitt party.

jeg har alle hundene nå. driver i d der nye toweret. har vell bare 9 pur. noen som vet hvordan du skaffer lugia?