Pokémon Black/White - Nå skal jeg ut på eventyr, for jeg har kjøpt et spill

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1


(Ja, White er best)

Nye Pokémon-spill, what ho. Tidenes mestselgende JRPG-serie er tilbake, og det må være noe rart med deg hvis du protesterer på at dette er de beste i serien. Enklere å spille, grafikken er penere, de nye mon-ene du kan poke er ganske kule (unntatt den vesle bomullsdotten med et par blader klistra på, den skal jeg love deg ble designet klokka halv tre på en fredag) og plottet er både kvasi-dypt og :psyduck: samtidig. What's not to love?

Så, ja. Sleng ut kompiskodene deres og avtal bytter og sånt. Og: Hvilken starter valgte du? Jeg valgte Oshawott fordi jeg pleier å velge Water-starter og fordi jeg kom på et bra ordspill til navnet (Ostevott).

Ja og post de beste poke-navnene deres også. Jeg er spesielt stolt av Du(d)e (Pidove), Terje (Throh), Timbaland (Timburr), Auda-Dino (Audino), Matprat (Patrat) og Darude (Darumaka). Jepp.

Kompiskoder
  • Yetipants - 1678 3262 1004
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Har ikke hørt om noen av de pokemennene du nettopp nevnte, og det skremmer meg. Men det spillet der vil jeg meget gjerne spille.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Alle pokemonene du møter i løpet av spillet (altså, før du dasker ligaen og får National Dex) er nye i Black/White. Noe rundt 160 nye, mener jeg å huske.

Noen som har Victini, forresten? Var det i det hele tatt mulig å få ham i Norge? Edit: Jeg er teit, bare velg Mystery Gift og koble til Nintendo WFC før 11. april eller der omkring for å hente Liberty Pass.

PS: En annen ting er at Pokemon Global Link ikke er oppe å kjøre ennå, dermed kan du ikke bruke Game Sync før de får slått på serveren, noe som skjer 30. mars. Det du derimot kan gjøre, er å mekke deg en Pokemon Trainer Club-konto sånn at du kan dele stats, trades og annet dill på nett når Global Link blir aktiv.
 
#6
Jeg kjøpte hvit fordi jeg er hvit? Er på 4 badge nå. De har vært skikkelig late med design av nye pokemanz. En del søppel der ute. Husker ikke hvem jeg på teamet, men jeg starta med den der sjø-bjørnen.
 
#7
Kjøpte black fordi jeg er hvit, kosta til og med 50 spenn mindre enn white.
Pokemon begynte å se teite ut i gull og sølv, så gidder ikke bry meg om utseende lenger.
 
#8
Jeg kjøper ikke et nytt Pokémon-spill før det kommer et med bare de 151 originale pokeymansa. Serr.
 
#9
Victini respawner når du går ut og inn i rommet hans, pluss det står en captain som vil heale dine pokenmans rett oppe i trappa før nevnte rom. Alt er lagt til rette for litt expings, altså. Får alle manene dine kjapt opp i level 25+, hvis det er din ting. Bare noe jeg kom på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Hadde de fleste i level 25+ før jeg kom til Castelia, men takk som byr.

I andre nyheter fikk jeg akkurat sykkel, jeg > dere. Og i spillet også, hoooooooo
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Vælkømmin etter. Åpenbaringen i Black/White er forøvrig at du kan registrere flere enn en ting på Y-knappen, det eier hardt og lenge. Profolk ruller sykkel og Dowsing Machine. ^^
 
#13
Er ferdig med storyen og elite 4 selv, holder nå på med endgame, fyller opp pokedexen etc. Forøvrig har laget mitt minst en pokemon fra hver generasjon, så jeg kjøper ikke den "bare de 151 første er verdt noe". Men, det er nok flere misses i de seinere generasjonene enn i de to første.
Hvis noen er keen på en battle, bare si ifra, vennekode: 1034 0770 4822
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Originally Posted by Pokemon Global Link
The Pokemon Global Link was scheduled to launch March 30, 2011. As a result of the earthquake in Japan and the need to conserve energy resources, the launch date has been temporarily delayed. When a new launch date is determined, it will be published here on the Pokemon Global Link. We apologize sincerely for any inconvenience caused by this delay.
Dumme jordskjelvpokemon!
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Ok, nå er den global linkdillen lansert og... hva er det egentlig? Ere no jeg bryr meg om eller bare battling online?
Er forøvrig kommet til andre by og siden mansene mine ligger å ruger på level 14 driver jeg å grinder i skauen utafor.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Og trippelpost fordi ja, dette var definitivt noe for meg.
Man kan legge en av mansene sine til å sove i spillet og sende den til denne websida. Der har hver spiller et lite hus og en hage man kan styre med. Man kan plante diverse frø eller innrede huset sitt ala Kirby sitt episke garn. Når man er ferdig med det kan man dra over til en annen øy og jakte på klassiske mans. De vil ofte spille enkle flash spill og gjør man det bra der kan man ønske ved et magisk tre og få denne manen sendt med seg tilbake til DS-spillen. Der kan man finne den i entralinken! :D
Med andre ord betyr det at jeg nå har Tangela i partyet mitt uten å ha runna spillen. Haw!