Pokémon Fire Red / Leaf Green [GBA]

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#22
Skal bestile det så fort jeg har penger... men det kan jo ta litt tid... Effektene er jo bedre enn iRuby/Sapphire lizzom!

Men er det noen som vet når Emerald sippes??? Tipper jeg skal ha det og....
 
#25
Opprinnelig skrevet av Sapmanyo@15.09.2004, 17.14
Hvor kan jeg laste ned pokemon spill til pcen min?
103011​
Don't be a ****ing :pirat: !

Jeg vet ikke om noen steder du kan laste ned Pokémon-spill til PC lovlig, så da kan jeg ikke gi deg noen link. Og jeg kan ikke gi deg noen svar på hvor du kan laste ned ulovlig.
Derimot kan jeg fortelle deg at spillene (Fire Red/Leaf Green etc til GBA) kan kjøpes veldig billig på DVDBoxOffice! :)
 

epp

firm and correct
#26
Har dere lagt tilside penger? Pokémon Fire Red / Green Leaf for Gameboy Advance har release i Norge 1. oktober!

Kortene skal vistnok være ute nå, selv har jeg ikke sett de enda.
 
#28
Hadde blå en gang. Slår ruby/sapphire ganske hardt egentlig. Blastoise og co. er mye bedre en Swampert og co. Kult med remake da.
Burde vært waterblue isteden for leafgreen i europa, men......
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#29
Original versjonen er langt i fra like bra men jeg tipper re-versjonen kan bli bedre enn Ruby/Sapphire... enig med at det skulle vært water blue istedet for leaf green!!! Det er litt synd...
 
#31
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@05.09.2004, 11.51
Hvorfor i alle dager bytta de fra grønn til blå i den første plassen? (In the first place, hvis du ikke tok'an.)
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#32
Si det, men de hadde jo en grønn versjon i Japan som aldri kom til Europa... mulig det har noe med det... Det plager meg i alle fall noe jævlig... Digger blå!
 
#33
Grønn er blå, min venn. Grønn er blå og blå er grønn. De skifta farge fra grønn til blå i den amerikanske og europeiske versjonen.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#34
Blå Zebra?? hmm nei... Samma. det er kjipt på skolen!

Selv om jeg er ganske pokemon-nerd så er det fortsatt ting å lære, fantastisk!!!
 
#35
Har bestilt Fire Red for litt over en uke siden. Har også fått vite at spillet har kommet, så jeg skal dra til byen og hente det i morgen. =)

Jeg har likt Pokémon helt siden RBY kom ut, og jeg liker det fortsatt. Jeg snakker om spillene altså. Animen, lekene, filmene osv intereserer meg ikke så mye. Jaja, har Fire Red (i morgen) og jeg skal kjøpe Leaf Green senere.
 
#37
Har de europeiske versonene kommet alt? :sikle:
 

epp

firm and correct
#38
Nei, de kommer ikke før 1. oktober. De butikkene som selger disse spillene allerede har importert de selv.
 
#39
Har de nerfa Pikachu ? han var svært overpowered sist jeg spillte.. totalt uakseptabelt. :mad:
 
#40
Har fått meg Pokémon Leaf Green nå. Har linket med brodern (som fikk Pokémon Fire Red), og gjort sånn at begge har Bulbasaur, Charmander og Squirtle, også har jeg fanget et par Pokémon (Weedle og Caterpie, samt at jeg har evolvert førstnevnte). Ellers har jeg slått Brock, og det er vel det. Fikk meg Prima Official Game Guide for Pokémon Fire Red / Leaf Green også, så jeg skikker på den nå. Artig å se hvilke angrep og sånt de lærer (for det er litt forskjeller fra Red/Blue/Yellow). Kan være greit, så jeg ikke soser bort noen TM-er.