Pokémon XD

Har lest i et blad fra USA at det skal komme et nytt pokemon spill til GC.
Tittelen var ikke fastsatt men dette spillet var en slags nytt eventyr fra Pokemon coluseum skrev de. Det kommer jo også Pokemon emerald og Peril. Det ser jeg fram til :)

Er nettop dette jeg har venta på :D, digga Pokemon spilla på gameboy. De Stadium spilla ble litt for enkle, jeg vil fange de selv og trene de osv som de gode gamle gameboy spilla

Gleder meg!
Bryr meg ikke så mye med story lines om "Lucia turned dark side" og annet snikk snakk. Håper de mekker fete battle animasjoner og skikkelig pokèmon fanging! I wanna CATCH'em, damnit!

Ja, det kommer ikke til å bli noe bra hvis det virker dårlig gjennomført og uten animasjoner

Synes de burde ta til fornuft og gjøre det skikkelig for fansens skyld, og ikke BARE mate ungene / fanatikerne med mere gammelt nytt i ny eske.
Det er greit at de skal tjene spenn på det, men man kan da gjøre seg litt flid i arbeidet sitt?

Opprinnelig skrevet av NekOtaku@05.07.2005, 22.29
Synes de burde ta til fornuft og gjøre det skikkelig for fansens skyld, og ikke BARE mate ungene / fanatikerne med mere gammelt nytt i ny eske.
Det er greit at de skal tjene spenn på det, men man kan da gjøre seg litt flid i arbeidet sitt?
239441​
Enig der gitt
... Er altfor lite nytt i de nye pokemon spilla, det nyeste spillet på GBA er jo nesten helt likt det første på GBC!

Og når det kommer til selve monstrene...
Jeg kjøpte sånn pokèball med helt jævlig godteri og en pokèmon figur inni...
Pokèmonen var drit skuffende. Det var en teit rosa katt med lukkede øyne, som designerne tydligvis ikke hadde ment at skulle se dagslys i mer enn to dimensjoner.

Jeg ville nok ikke tatt sjansen på å kjøpt noe sånt. Kvaliteten på sånne ting er alltid ganske laber.
I XD ønsker jeg meg også fete animasjoner, og trenger ikke mer enn en helt grei historie, så lenge det er gøy å spille spillet.

Kvalitet og kvalitet...
Godteriet smaker crap og figuren er rævva. Men man kan jo få en kul en om man er heldig. Med litt superlim kan pokèballen henges stilig i beltehempa med en karabinkrok. Hvis man lukter på figuren får man en opplevelse (aner ikke hva den lukter, men det MÅ oppleves!) om man trosser løsemiddelskadene...
Kvaliteten er for så vidt laber på det meste med "Pokèmon" skrevet på sida for tiden...

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Sudd3nly@05.07.2005, 22.34
Er altfor lite nytt i de nye pokemon spilla, det nyeste spillet på GBA er jo nesten helt likt det første på GBC!
239443​
Kan det være fordi det er en remake? Hæh? Hæh?

Never!
De er bare late.
PureChaos: Bor i Oslo. Her har vi mange Kiwier.
Sjekk på samvirkerlaget, senteret eller lokale tyrkern der du bor.
Det må da være NOEN pokèballer der!

Opprinnelig skrevet av Thinaran+06.07.2005, 04.06-->
<!--QuoteBegin-Sudd3nly
@05.07.2005, 22.34
Er altfor lite nytt i de nye pokemon spilla, det nyeste spillet på GBA er jo nesten helt likt det første på GBC!
239443​
Kan det være fordi det er en remake? Hæh? Hæh?
239589​
[/b]
Pokemon Leaf Green (GBA) er jo ikke remake av noen av GBC spilla, men det er dritlikt alle!