Pokemon Diamond og Pearl kommer i april!

epp

firm and correct
Vel, ikke alle orker å vente så lenge. Fikk mine eksemplar to uker etter releasen i Japan. Hit kommer de vel ikke før til sommerferien? Stikkord: markedsføring blæh..

Jeg har selv spillt igjennom D/P og kan anbefale spillet, men nå er jeg skada når det gjelder poké's. De som ikke likte de foregående spillene kommer nok ikke til å forandre mening med denne versjonen heller. Spillet kan fint spilles uten å ta i bruk styluspennen, så den tar ikke i bruk mulighetene som DS'en byr på. Vi får 3D-like landskap, men figurene er i 2D-sprites.

Når det gjelder "styggere" pokémons kan du sjekke HER hvis du vil spoile for deg selv (Serebii.net).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Cutest evahr! :elsk:

SITAT(epp @ 20.12.06, 23.54) 43154
Vel, ikke alle orker å vente så lenge. Fikk mine eksemplar to uker etter releasen i Japan.[/b]
Er det kun nye Pokémon der, eller har vi noen av de gamle gode som Pikachu, Bulbasaur, Charmender, Squirtle osv.?

Er det kun japansk tekst på alt? April er lenge å vente, ja, men jeg får vel holde ut hvis det kun er japansk tekst på den japanske versjonen.

epp

firm and correct
Psycho Mantis:
Det er 107 nye pokémons totalt, blandt annet er det tre nye startere som du kan velge mellom. Bulbasaur, Charmender og Squirtle har jeg ikke sett så langt, men Pikachu er der ja. Det er en del figurer fra rød/blå (fire red/leaf green om du vil) og noen fra ruby/sapphire. Noen figurer kan du kun få ved at du setter inn et av disse gameboy advancespillene i slotten under. De vil dukke opp i spillet ditt hvis du befinner deg på enkelte steder. Du må ha rundet ligaen og fått national-dex.

Det er kun japansk tekst, men du kan gi navn på character og pokémons på Romaji (vårt tegnsett).

Variabel:
Ja, du kan gå battles online samt bytte pokémons med andre spillere.