pokemon snap

for ganske lenge siden kom det et nytt nintendo 64 spill på "media zone" i bogstadveien. nintendo 64 var da den store nye maskinen med fetesk grafikk, selv om noen mente at grafikken på playstation var kulere.
spillet het "pokemon snap" og gikk ut på å ta bilder av noen rare dyr som bor inni en ball, mens man sitter i en vogn. jeg var tilsynelatende den eneste i verden som syntes dette var at kult spill, men nå, manfoldige år senere, når 64'ens storhetstid er over og tronen overtatt av gamecube og PS2, fant jeg en annen. dama til kompisen min. hun sa at hun trodde hun var den eneste, og nå skal jeg endelig få låne spillet av henne.

jeg lurer litt på om det er noen andre som syns/syntes det er/var et kult spill? eller er det bare to av oss?

uumm, brukbart, men ikke så veldig gøy.

En god tidssløser kanskje. Personlig er jeg ikke no fan av disse Pokemon sidesprangene, men noen er brukbare.

Får å si det sånn: Jeg spiller det vis jeg vil, men jeg håper ikke på no oppfølger.

Har det til N64, og synes det var gøy mens jeg spilte det. Ble litt frustrert over å måtte begynne på nytt pga at en venn slettet alt på spillet ved en feil.

Fikk litt lyst til å spille det nå... :p

jeg likte det sånn delvis... ble sinnsykt frustrert da det var tre pokemons jeg aldri fikk... grr..

Ja det var GAMLE dager det.
Hvis det kommer en oppfølger burde det å være med et skyte våpen.
Og så blir pokemonene hyper eller ligger de bare der.....