Pokemon XD: Gale of Darkness (GC)

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Tenkte at det er noen Pokemon-fantaster rundt omkring her, da kunne det vært nyttig å samle info om det nye Pokemon-spillet til Gamecube, kalt Pokemon XD: Gale of Darkness (Pokemon XD: Yami no Kaze no Dark Lugia i Japan).

Opprinnelig skrevet av GameSpot
Nintendo is bringing Pokémon XD: Yami no Kaze no Dark Lugia to the GameCube this August. The game was shown during Nintendo's pre-E3 press conference and will be known as Pokémon XD: Gale of Darkness in America.

The XD in the title stands for "Xtra Dimension," an indication that the game is set in an alternate reality from existing Pokémon games, according to Nintendo. The gameworld is full of Dark Pokémon, which look the same as their Pokémon counterparts but possess their own unique powers.

Pokémon XD's subtitle translates into English as "The Dark Lugia of the Shadowy Wind." As the title implies, one of the key points to the game's storyline is a jet-black Lugia Pokémon that has turned to the dark side, for a reason not yet fully revealed.

Pokémon XD is due on August 4 in Japan at the price of 5,800 yen ($54).
Mer om spillet hos GameSpot.

Mer om spillet hos IGN.

Videoer fra IGN

edit: ser at det finnes et emne om dette allerede i GC-delen av forumet. Moderator(ene) får implementere denne posten der, eller omvendt, eller ingenting :)

MoFo2
 
#2
Liker ikke helt at de fortsetter med "dark-pokemon" greiene. Funka dårlig på Colloseum, kan funke dårlig her. Men jeg skal være fornøyd så lenge jeg kan fange de snille søte pokemons som gjemmer seg i skogen.
 

epp

firm and correct
#3
Dette blir gøy. Jeg kommer sikkert til å kjøpe denne også.
 
#4
Så man kan fange søte små pokemon i skogen?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.