Portal 2

Lodin

Der Waaaah
#1
I denne videoen kan man se at Gabe og en dass fra Razer demonstrerer at man også kan spille Portal 2 om man er en casual babby.
Wiimote til PC er forsåvidt stilig, men den kommer ikke til å få no støtte og vil nok bare funke til 10 spill med mindre den emulerer mus.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Det ville man sikkert kunne gjøre uansett med mods nå som alle tre platformene er er like åpne. :smugdog:

Alternativt: Gratis kopi til Steam? Sånn at de ikke føler seg helt snytt når de prøver å spille med Dualshock sammen med mesterraserne som muser omkring i lysets hastighet? :riffa:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Wøpps, visste ikke at dere prata om samme greia her. Posta det på Sony-tråden. Mi scusi.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Ja, treningstøy og møkkete kjeledress blir i overkant spekulativt og hva faen er det dere snakker om.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#10
Det er bare mulig å lage en type kvinnfolk med source-motoren.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#11
Vampires: Bloodlines har vel en høne å plukke med deg.
 
#12
Generiske Croft-kopier snakker eg om. Flott at ho er påkledd i det minste, men det er typen utsjånad eg snakker om. Jaja, blikkfang og alt det derre.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#14
Kan ikke ha en lansering av et storspill som dette uten et skikkelig ARG. Vanligvis synes jeg disse er relativt slitsomme, men dette var så jævla gjennomarbeidet at det fortjener en golfklapp på skulderen. Denne wikien oppsummerer hendelsene så langt ganske greit.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Har noen lyst til å være med på en "Pre-purchase Portal 2 - Two Pack" på Steam, slik at man sparer en del spennpenger? Da blir det bare €30 per hode i stedet for €34 (eller €38 om man ikke forhåndsbestiller).

EDIT: Da ble jeg Portal2-kompis med kak.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Andre del av stripa er oppe. Fortsatt samme linken over her.
Er forsåvidt ikke imponert. Liker ikke tegnestilene og det er altfor pretensiøst for sitt eget beste.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
For noen uker siden kødda Valve med at de skulle selge en potetsekk som hatt til TF2 siden det var første april. Så lanserte de den potetsekken, men det var greit fordi man fikk med en masse spiller på kjøpet. Siden viste det seg at poteter er gjennomgangstema for ARGdillet Valve kjører før lanseringa av Portal 2 og i går ble alle spill fra pakka innfisert av P2.
Når man starter opp Insomnia er det et nytt option på splash screenen som heter Justine. Klikk den. =D
I Audiosurf holder det å bare starte en ny sang. =D
Resten av pakka er fortsatt til salgs her og samtlige spill har "noe" endra.
*sjekke hva som har skjedd i Killing Floor*
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#18
Kan ikke ha en lansering av et storspill som dette uten et skikkelig ARG. Vanligvis synes jeg disse er relativt slitsomme, men dette var så jævla gjennomarbeidet at det fortjener en golfklapp på skulderen. Denne wikien oppsummerer hendelsene så langt ganske greit.
 

Lodin

Der Waaaah
#20
Var fullstendig klar over at ARGen allerede var nevnt. Greia er bare den at jeg syns de er mer ARGH :argh: og er ikke den eneste her. Derfor syntes jeg det var passende å nevne at ting faktisk er blitt endra på en masse spiller. Men men.