Postal 3 er på vei

Noen dager gammelt, men artikkelen finner du her.

According to this article at Washingtonpost.com, Running with Scissors is working on Postal 3, code-named "Catharsis". The year is 2007 and the Dude left the Paradise City that was destroyed in the last game after accidentally finding and setting off a "weapon of mass destruction" misplaced by the US government. Players can still use the weapons, but they will be rewarded with a better outcome if they choose a nonviolent path. For example, if the Dude will encounter a wounded person on the street, he can either run over the guy, ignore him or bring him to the nearest hospital
Nådeløs vold og mye morro, gleder meg allerede :tommelopp:

Nabbe

Har fin hatt.
Om det blir like satans elendig som toern, så tror jeg at jeg står over ...

ja, toern var festlig syns jeg :) kom ikke lenger enn til friday eller noe fordet :p

Kan bli kult det her! Postal 2 er jo et meget spesielt spill som ikke apelerer til alle...men jeg digga det!

Hva er mer kult en å pisse på folk så dem spyr for så å blåse hodet dems av og så slå det nedover gata....ehhh.. ;)

Lodin

Der Waaaah
Tydelig at de har gitt opp å få ut den andre ad-onen til P2. Jævla synd siden den har vært ferdig i flere måneder, men Whiptail nekter å gjøre noe med den.
Ja ja, et nytt Postal er alltids å se fram til.