Postredigering i galleriet?

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#1
er det vanskelig å fikse dette? Litt slitsomt med duppelposting...
 
C

Crizpy

Gjest
#2
Litt slitsomt når Stiluz redigerer alle postene mine, så en slik funksjon hadde vært flott, så jeg hadde hatt kjangs til å redigere det tilbake.
 
#3
Muahahhahaa *ond latter*. Neida, jeg skal slutte. :p
 
#6
Alice: Du redigerer til det verre da >_<
 

Halky

Veteran bruker ;)
#7
Hmm, ekke Stiluz og Alice bare skribenter a? Eller er dem modder også? Siden de kan redigere poster på galeriet? :p
 
#8
Vi er skribenter med POWAH gutt. :trollmann:
 
#10
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@04.07.2004, 16.40
Hmm, ekke Stiluz og Alice bare skribenter a? Eller er dem modder også? Siden de kan redigere poster på galeriet? :p
Skribenter har POWAH! i Galleriet...
 
#11
Fair inndeling. Dere får galleriet, vi får de ekte sakene. :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Det blir jo helt teit etter min menig, bare sjefene burde få redigere i galleriet, eller ingen av partene uten om han/hun som la ut bildene selv.
Syns liksom dette blir litt for mye Nazi styre hehe.
 
#13
Bare så det er sagt så tviler jeg sterkt på at noen av skribentene gjør noe særlig mye der, de eneste gangene jeg har slettet bilder inne på galleriet harvært når noen bad meg gjøre det over mIRC. Selvfølgelig kan jeg jo også redigere litt slik at jeg driter ut en eller annen litt, men slikt kommer jeg ikke til å gjøre hvis jeg ikke er sikker på at vedkommende kommer til å ta det med et smil.

Det er ikke i nærheten av nazistyre.
 
#15
For at dere ikke skal kunne redigere tilbake hvis vi fucker opp bildene deres selvfølgelig...
Nei, men altså, vi er en del av kjernen tross alt, litt privelegier må vi vel ha.
:D
 
#17
Opprinnelig skrevet av Stiluz@04.07.2004, 19.12
For at dere ikke skal kunne redigere tilbake hvis vi fucker opp bildene deres selvfølgelig...
Nei, men altså, vi er en del av kjernen tross alt, litt privelegier må vi vel ha.
:D
Eh... Nei, jeg syns faktisk ikke det.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#19
Moderatorer kan vel slette dem, eller hva? ILiuz og Neptune kan ikke overvåke forumet hver dag, hele døgnet. De har tross alt et liv å leve de også.