Prank spill!

Hva synes du om Eye Poker?

• Haha, fett. Jeg kommer definitivt til å pranke noen med det her.

Stemmer: 4 80,0%
  • Hehe, spillet var jo litt artig da. Kanskje jeg lager et level eller to.

Stemmer: 0 0,0%
  • Helt grei tidtrøyte, vet ikke om jeg gidder prøve det igjen da menneh..

Stemmer: 1 20,0%
  • Heh, hva faan? Er detta spillet laget av en fjortis eller? Jeg er for kul til å spille detta ass.

• For noe møkk. Værste dritet jeg har sett noen gang. Skam deg din dass!

• Totalt antall stemmer
    5
Heisann, håper dette var den mest passende forumkategorien.

Jeg driver å mekker noen spill på hobbybasis for å lære meg programmering for tiden og ville satt veldig stor pris på litt feedback på spillet jeg har mekka. Det ligger her og er et gratis browserspill: www.tardgames.com

Spillet er så langt testet og ser ut til å funke på følgende browsere:
-Google Chrome
-IE 7 og 8
-Firefox
-Opera
-Safari (mac)

Fortell meg gjerne hvorfor du likte eller eventuellt ikke likte det samt om det så ut til å fungere uten bugs.

På forhånd takk for tilbakemeldinger!

Mvh
DoKosten
http://www.tardgames.com

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vet du hva jeg synes er artig? Kabal.

Velkommen til forumet, forresten.

Kan forresten legge til at dette funker bra i Safari på Mac.

Ellers tror jeg du sitter på en potensiell gullgruve her. Fortsett den gode jobbinga så vil du nok gjøre det stort!!

Takk skal dere ha!

Spesielt takk til deg Sheriffen for at du fant ut at det funka på Safari for meg, adder deg på creditlista ;)

*EDIT: Forresten, de kommentarene som er under tittelen på menyen er faktiske kommentarer jeg har fått, så jeg vet ikke om alle er helt enige med deg når det kommer til potensiell gullgruve, men jeg håper selvfølgelig at du har rett! ;)

Kabal med mulighet til å legge inn bilder av en dass midt i kortstokken hadde vært konge.

-D

CyberK

Finner ikke på noe.
Kabal med mulighet til å legge inn bilder av en dass midt i kortstokken hadde vært konge.

-D
Ikke så vanskelig, sånn egentlig. Er bare å hacke cards.dll, ressursfila som kabal på windows bruker, og endre på kortene. Hvis noen er interessert er det bare å spørre Google.