Pressede Planter\insekter

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hehe, jeg har et biologi prosjekt hvor jeg skal presse 40 planter og\eller insekter... :(
Jeg skal altså ha 40 ark med forskjellige pressede planter på, hvor det står litt om planta vedsiden av på arket... :svette:
Eller:
Ta bilder av forskjellige insekter\dyr(fugler!) og skrive artsnavn. (Bildet må være tatt av DEG, med ditt eget digital kamera :) )

Det skal leveres inn i slutten av april. Og (som vi nå er blitt enige om, Nabbe og jeg) så er jeg så lat at jeg ikke orker jeg å stå og leite etter planter i skogen...

Lurer derfor på om noen har hatt et slikt prosjekt før?

Selvfølgelig er jeg villig til å betale for dette!

Om noen har noe som kunne vært til hjelp for meg og min biologi karakter, så er jeg evig takknemlig. :tommelopp:

:blunk:
og jeg som trodde at kjøp, salg og bytte var bare beregnet på spill og lignende :doh:

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Crap, jeg hadde et lignende prosjekt, men de plantene er nok forlengst tapt. Det var de pengene...

jeg leverte objektsamlinga før jul.. Skulle gjerne ha solgt samlinga mi med masse daue råtne planter =D
men så har jeg bruk for den hvis jeg kommer opp til eksamen i bio ;)

Opprinnelig skrevet av FreeRide@31.03.2005, 22.33
jeg leverte objektsamlinga før jul.. Skulle gjerne ha solgt samlinga mi med masse daue råtne planter =D
men så har jeg bruk for den hvis jeg kommer opp til eksamen i bio  ;)
199698​
Ahh... Kjipt.. :(

Betaler litt ekstra hvis noen gidder å gjøre dette prosjektet for meg.

Man må enten:
- Presse 40 forskjellige planter + finne navn på dem.
- Ta bilder av forskjellige insekter\dyr(fugler!) og skrive artsnavn.

Så er det noen fugle entusiasister her som tar bilder o.l av fugler så kan jeg cashe opp litt for en CD-R med 40 bilder (tatt av DEG!) sammen med en liste over artsnavn på fuglene.. :) Har ikke digital kamera selv + at jeg er lat. (Og ligger litt etter i de andre fagene.. :( )

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Altså, seriøst. Dette er bare patetisk. Selg PC-en din og spillkonsollene dine, så får du masser av tid og kan gjøre leksene dine slik vanlige unger gjør. Møkkamann.

Status
Stengt for ytterligere svar.