Prince of Persia Two Thrones?

Det er det ingen som vet, da det er blitt testet enda. Hvis du har Live og hardisk vil det ganske sikkert bli mulig å oppgradere etter hvert, men slik det ser ut nå ville jeg ikke satset på at det blir virker fra starten av.

Vel... Nå er spillet kommet ut, har noen kjøpt det? Er det bra og virker det på Xbox 360?
[/b]
Spillet ligger ikke på listen over bakoverkompatible spill enda. Utover det kan jeg si at spillet er meget bra. Har fått tilbake litt godfølelsen som jeg hadde med Sand of Time. Men jeg sitter som vanlig bom fast med en boss, så det er vel heller tvilsomt jeg klarer å fullføre det, i likhet med Warrior Within. :p

Er det samme bossen jeg sitter fast på, mon tro? To irriterende horebukker i en ring av ild? Den er vanskelig. :(

Er det samme bossen jeg sitter fast på, mon tro? To irriterende horebukker i en ring av ild? Den er vanskelig. :(
[/b]
Stemmer faktisk det ja. Har funnet ut hvordan, men det ender alltid opp med at jeg dør først. Skal innrømme at jeg ikke har prøvd så mye også, blir fort frustert av slike kamper, men skal prøve mer før jeg gir opp.

<div class="spoilertop" onClick="openClose('429589796a6d6a3f69a587ecd70d2313')" style="font-weight: bold">» Klikk her for å vise Spoiler - Klikk igjen for å skjule... «<div class="spoilermain" id="429589796a6d6a3f69a587ecd70d2313" style="display:none">Trikset er å angripe han som har sverd. Da vil han med øks hoppe opp i luften og forsøke å angripe deg. Er du snar og ruller unna, vil øksen hans sette seg fast i bakken. Da er det bare å angripe. Det som er vanskelig er å holde han andre unna. Etter hvert får du muligheten til å ta speed kill.

Håhå! Jeg klarte jævlene! Man blir belønnet med deilig plattforming og puzzling etterpå, det er verdt det.

Håhå! Jeg klarte jævlene! Man blir belønnet med deilig plattforming og puzzling etterpå, det er verdt det.
[/b]
Jeg holder fortsatt på. :flau:

Var så nære, så nære her om dagen, så skal nok klare det etterhvert.

Edit: Da klart jeg også de endelig! Ble litt enklere når jeg klarte det hest og kjerre greiene, uten å miste en eneste sand tank.