Prince of Persia!

Jeg har spilt eneren og synes den var drit fet, men vet ikke helt om toeren. Er det noen som har spilt det?? Jeg har hørt at han har ikke samme personlighet som den gamle, men det er greit. Er det noen som kan fortelle litt mer. Om de ble fornøyd og slike ting. Og så lurer jeg på om det idet hele tatt har kommet ut. Gikk in på hjemme sia til Expert, men fant ingenting.

Spillet har kommet ut og solgt over dobbelt så mye som SoT allerede. Prinsen har en helt annen personlighet og kampsystemet er videreutviklet. Spillet har en veldig gotisk stemning. Historien er mer kompleks. Det har kommet til GC, X-Box, PS2 og PC. Noe mer du trenger å vite?

nei egentlig ikke. Det var veldig raskt og greit forklart. SÅ hvis jeg går til Exbert imorgen( kremt, idag) så finner jeg det og jeg bør kjpe det?

Jeg har begge, og må si at jeg ble ganske skuffet over det nye. Jeg elsket Sands of Time, og hadde forholdsvis høye forventinger til Warrior Within. Men det endte opp med å skuffe meg. Likte ikke at spillet fokuserte mer på slåssing enn SoT, og likte heller ikke all backtrackingen som er i spillet. I SoT var alt ganske rett fram, med nye miljøer hele tiden. I WW er det mye mer "fram og tilbake"-løping mellom fortiden og nåtiden. På slutten sprang jeg faktisk rundt i ca 2 timer, før jeg fant ut hvor jeg skulle. Vaskelighetsgraden er hakket høyere denne gangen, men det er ikke noe å frykte.

k, men jeg tror jeg skal kjøpe det forde. Likte veldig godt eneren pågrunn av prinsens kunskaper med sverd og hoppe å løpe, men jeg likte også historien. Så som jeg har fått høre så skal vel alt jeg vil ha, hvere bedre. Det er vel bare en måte å finne det ut. Får kjøpe det på mandag. :D