Pris på PSP når den kommer til Norge?

#1
Jepp, lurte da altså på hvor mye en PSP kommer til å koste når den slippes i Norge :)

Lurer på dette fordi jeg har litt smålyst til å kjøpe en importert en, men om det blir svindyrt i forhold til det den koster når den kommer hit, så venter jeg heller :p

Beklager om et slikt emne har hvert oppe før :flau:
 
#2
Jeg troor faktisk ikke Sony har røpt noen europeisk pris på PSP enda, men jeg kan tenke meg at den vil lande på rundt 2500 kr. Det er en viss mulighet for at Sony har sagt noe, og at jeg ikke har fått det med meg. :svette:

Og helt off topic: Kan ikke du bytte tilbake til den gamle Daffy-avataren din? Jeg likte den så godt. ^_^
 
#7
Mener jeg så €249 for PSP i Milan (pre-order), så et sted i underkant av 2500,- høres riktig ut.

MoFo2
 
#9
ha sony skyter seg selv i foten med den prisen, tror nok jeg importer min PSP etter jul fra USA fra nyttårsalg der, sikkert halvparten så dyrt uansett ;)
 
#11
2290,- koster den om du forhåndsbestiller den fra Spiderman. Du får da også 200,- slått av i prisen vistnok...

Sjekk

Jeg for min del venter....husker jo priskrigen på DS...PSP kommer til å ta av enda mere.
 
#12
Jeg tror ikke PSP-en kommer til å hoppe inn i en priskrig så stor som DS-en. Men det er lov å håpe.
Venter uansett til PSP-en kommer hit til lands, oooog når det kommer et spill som er verdt pengene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@10.08.2005, 14.11
Jeg for min del venter....husker jo priskrigen på DS...PSP kommer til å ta av enda mere.
249792​
Mmmmja, hva får deg til å si det? Jeg ville tro profittmarginen på PSP er mindre enn på DS, og at en priskrig av den størrelsesorden vi så rundt DS-ens lansering ikke kommer til å gjenta seg. Men hva vet vel jeg? Noen som vet hva innkjøpsprisen på PSP er...?
 
#14
En dag hendene mine levde sitt eget liv og sjekket datasystemet på jobb så jeg PSP Value Pack listet opp til 2399,-. Hvorvidt det er final-prisen eller ikke tør jeg ikke si noe om, men det virker fornuftig i forhold til det andre som er listet opp her.
 
#15
PSP vil koste 7777 tsjekkiske kroner her i Tsjekkia. Noen andre maa sjekke hvor noyaktig mye det er (ca rundt 2500 tror jeg), dette tsjekkiske tastatur-greierne holder paa aa gaa meg paa nervene. Ae, oe og aa og de greierne der.

MoFo2
 

Sancti

Terrorkatt
#16
I dag skal det være omtrent 2288 norske kroner. :)
 
#17
Amazon UK sier en pris på ca £180, noe som tilsvarer ca 2115,-. Hadde vært greit å kjøpe en når jeg er i London under lanseringen... om jeg ikke hadde hatt en PSP fra før vel og merke.

MoFo2
 

Lodin

Der Waaaah
#20
NB: Maskinen er Japansk versjon med engelsk språk. Medfølgende bruksanvisning er på Japansk. Engelsk bruksanvisning kan lastes ned her
LAGERVARE!!! (BEGRENSET ANTALL)
Er vel ikke akkurat det emnet handler om? :ehm...: