Priskrig på DS!

#1
Idag er det godt å være forbruker dere ;)

Smart Club hadde i utgangspunktet satt en prislapp på 1399 kroner per spillemaskin. I går gikk Elkjøp kraftig ut og annonserte sin pris på 995 kroner per spillemaskin - med faksimile til Smart Clubs annonse der prisen er 404 kroner dyrere.

I dag smeller Smart Club til med ny pris på 899 kroner - i en nærmest identisk annonse med faksimile av Elkjøp pris som er 96 kroner dyrere.

Men Smart Club nekter for at dette er en erklæring om priskrig.


Veiledende utsalgspris for DS ligger jo på 1599,- så dette er jo ganske sykt. Får håpe prisnivået holder seg der til min neste lønning ;)

Kilde
 
#4
Noen som aner om Smart Club har en butikk i Bergen?

Edit: Glem det. De fantes visst bare i tre butikker her i Norge. Min fatter ringte nettopp til Elkjøp, som sa at maskina kom til å koste 1395,- i butikkene. En smule dyrere enn i katalogene.. Noen som har peiling?
 
#5
Jeg var innom elkjøp i dag og han jeg spurte (spørs om han har peiling) sa at DS-en kom til å koste 995kr (butikkpris, ja).

Edit: han sa også noe om at de håpet å få inn DS-er til mandag/tirsdag.
 
#6
Ja, det som er rart er at moren min ringte tidligere, og da sa de at maskina kom til å ligge på 1000 kroner (995,-) i butikkene og ville forhåpentligvis være i butikken (Elkjøp Fana) senest torsdag.

Så ringte min far da, og da var prisen plutselig 1395,- kroner og de regnet med å få maskina på mandag som kommer.
 
#7
Det var ille at jeg ikke så dette før Smart club hadde de dyre prisene sine. For se nå:

Smartclub har 200% prisgaranti

404 som du sparer på å kjøpe hos Elkjøp får du fra smartclub i prisgarantien og du får 404 igjen siden det er 200%

1000-400 = 600
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Motherfuck... så jeg kan ikke stikke innom Elkjøp i morra og kjøpe en? Helvete. Prisen er det ikke så jævlig farlig med, har innsett at jeg ikke kommer noe særlig under 1500 uansett... Drit. Noe jeg virkelig misliker er når butikker ikke engang klarer å få inn skiten jeg vil kjøpe.
 
#9
Yay.. en billig ny maskin fra Nintendo.
Da blir det DS på meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
...Ja...?
 
#18
De klarer ikke å bestemme seg eller, nå står det 1395 kr?