Priskrig på DS!

#21
W00t?

Jeg hater Elkjøp, hva faen var vitsen med det?
 
#23
1395 nå, jævla jojo priser
 
#24
Expert/Best Buy har kasta seg inn i kampen ser det ut som. 949,- selger de den for. Spørs om ikke de setter opp prisen snart også.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#25
Opprinnelig skrevet av Smart Club-annonsen
Det er dumt å betale for mye!!11ein
Smart Club svarte ved å rappe slagordet til Elkjøp. :ler:

Slike offentlige krangler mellom butikkjeder vil vi ha flere av. Jeg, i hvert fall. =D
 
#26
Nå har elkjøp fjernet DS-en ifra nettbutikken sin. Fant sikkert ut at det var dumt å reklamere for ett produkt de ikke har på lager(?)
 
#28
Det var der jeg kjøpte min. :)
 

epp

firm and correct
#29
El-Kjøp -> 995,- Lefdal -> 895,- og Smart Club -> 899,-

Ganske så godt når en vet at innprisen til butikkene er 1160,-!
Det er helt klart at her gjelder det bare å få kundene inn til sin butikk.
De selger med tap, men kan ta dette igjen ved å øke prisen på andre varer. Spill og ekstrautsyr går nok for fullpris. Det er nesten så jeg føler meg fristet til å ta turen innom en av de når jeg vet at jeg sparer 500-600 kroner. Det er som å få med et spill gratis.
 
#30
Har nettopp hentet min DS på posten, bestilt fra elkjøp for et par dager siden. :)
 

epp

firm and correct
#31
Gratulerer :)
Så gjenstår det å se da.. om det samme vil skje med PSP.
 
#33
Opprinnelig skrevet av Nanuk@12.03.2005, 12.14
på lefdal i sandvika har de DSen på lager og den koster 895
188837​

Jævlig fristende, men jeg har ikke noe bling akkurat nå
 
#35
håper på en priskrig på PSP også :))
 
#36
Det gjør jeg òg.

Men uansett: Jeg har aldri brukt å kjøpe ting med en gang de kommer ut. Både fordi prisen er en god del høyere, og for at eventuelle feil skal fjernes.
Husker jeg kjøpte GBA en min, angrer bittert idag fordi jeg ikke ventet på SP.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Som minner meg på noe jævlig interessant: Sa ikke Sony noe om å lansere en PSP v2, som skulle komme ut en liten stund etter PSP? Eller var det bare rykter?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#38
Rykter, mest sannsynlig. Å annonsere en forbedret versjon før forgjengeren har vært på markedet en stund, er en effektiv måte å stikke kjepper i egne hjul på, noe jeg tror de har forstått.
 
#40
Å utgi en psp v2 samtidig med releasen til den nye gameboy evolution kan vise seg å være et sjakktrekk...