Priskrig på DS!

I dag skippet jeg skolen (har prosjekt, så ingen bryr seg) for å skaffe meg den superbillige DS-en til 895kr på elkjøp. Når jeg kommer ned dit blir hele vesenet mitt skuffet, særlig når en mann bak infodisken syter om at DS-en ikke kommer til butikkene før om en uke. Jeg blir selvfølgelig sur, noe jeg er under hele letinga etter en like billig DS i byen, noe som ikke fanntes. Jeg blir irritert og bitter og bestemmer meg at jeg på hjemveien skal dobbeltskjekke elkjøp (mannen bak infodisken virket ikke helt i 100) og jaggu meg så hadde de rundt 18 DS-er på lageret.

Så, nå sitter jeg hjemme og koser på min deilige DS mens jeg venter på å dele den gode nyheten med vennene mine.

Opprinnelig skrevet av Freezar@14.03.2005, 12.49
I dag skippet jeg skolen (har prosjekt, så ingen bryr seg) for å skaffe meg den superbillige DS-en til 895kr på elkjøp. Når jeg kommer ned dit blir hele vesenet mitt skuffet, særlig når en mann bak infodisken syter om at DS-en ikke kommer til butikkene før om en uke. Jeg blir selvfølgelig sur, noe jeg er under hele letinga etter en like billig DS i byen, noe som ikke fanntes. Jeg blir irritert og bitter og bestemmer meg at jeg på hjemveien skal dobbeltskjekke elkjøp (mannen bak infodisken virket ikke helt i 100) og jaggu meg så hadde de rundt 18 DS-er på lageret.

Så, nå sitter jeg hjemme og koser på min deilige DS mens jeg venter på å dele den gode nyheten med vennene mine.
189734​
Grattis! ;)

Til dere som diskuterer "oppgraderinger" av PSP:
Sony har lagt inn en funksjon som oppgraderer Firmware'en til PSP via internett.
Så hvis det skjer noen forbedringer med PSP så skjer det i software.
Jeg har allerede prøvd å oppgradere et par ganger, men jeg har den siste firmware'en installert. (v1.00).
Sony har jo sagt at det kommer nettleser og mobiltelefon funksjon til PSP.

Bare venter jeg... :svette:

Kilik

Lokal moderator
Dette var hyggelige priser. Haaper vi faar se noe lignende naar PSP kommer ut. Med slike priser plukker jeg nok opp en straks jeg kommer hjem. Jeg er i Malaysia for tiden. Jeg har sett PSP Value Pak til rundt 1800 kr. her nede. Meget fristende...

Hmm... når kameratene mine skulle kjøpe en DS hver til 895kr så var prisen satt opp til 1399kr. Ser ut til at kampanjen kun oppererer i Oslo. I hvert fall slik jeg forsto det. Heldigvis så fikk kameratene mine DS-en billig siden jeg var med. =D

Æsj! Ser at Best Buy har satt opp prisen på DS de også.

Faen at jeg nølte med å kjøpe en DS :(

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Fortsatt 895 på Lefdal ;) Og om du plutselig ser noen med billigere, så er det bare å innkassere mellomlegget x1,5.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah! Her har du gutten som ikke angrer på at han bestilte DS fra Best-Buy FØR de øket prisen, gitt. Swing! :D

Opprinnelig skrevet av epp@12.03.2005, 13.54
Gratulerer :)
Så gjenstår det å se da.. om det samme vil skje med PSP.
188876​
Hmm.. Jeg vil veldig, veldig gjerne ha en psp, men hvor stor er sannsynligheten for at det blir priskrig..?

Tror sannsynligheten er stor for en priskrig også på PSP. De store kjedene vet at dette er noe av det "hippeste" og mest populære, både blant ungdommer og voksne kunder, så jeg tror de vil gjøre det de kan for å lokke disse kundene til butikken. Riktignok ser vi nok ikke en PSP til under tusenlappen, men det kan allikevel bli en rimelig pris hvis man sammenligner med det som vil bli veiledende pris.

Opprinnelig skrevet av Shigsy@15.03.2005, 22.09
Noen som vet hvorfor Elkjøp plutselig har fjernet DS fra nettsiden? Har Elkjøp også satt opp prisen nå?
190681​
De ble fort utsolgt og plutselig forsvant DS fra nettsiden. Prisen gikk også opp og ned fra 995,- til 1395,-. Jeg tror jeg leste et sted at de fjernet den fra nettsiden fordi det var noe galt med nettsiden, men jeg vet ikke.

Opprinnelig skrevet av Variabel@15.03.2005, 23.49
Etter mye forvirring i emnet lurer jeg på:

Hvor kan jeg få tak i en DS til under tusingen?
190834​
Tror de har på Lefdal. Skulle hvertfall få inn nye i morgen, på onsdag.
*får ikke sove* :tommelned:

Opprinnelig skrevet av PureChaos+16.03.2005, 00.28-->
<!--QuoteBegin-Variabel
@15.03.2005, 23.49
Etter mye forvirring i emnet lurer jeg på:

Hvor kan jeg få tak i en DS til under tusingen?
190834​
Tror de har på Lefdal. Skulle hvertfall få inn nye i morgen, på onsdag.
*får ikke sove* :tommelned:
190840​
[/b]
Ok, de som ikke bor i en stor vy der hvor man finner Lefdal da...?

Alexander

frilans ufør
De drar enten inn til en, eller bestiller på nettet. Holde kjeft er også en god idé som kommer meg i hu. Sistnevnte vil ikke resultere i en DS i hånden, dog.

Da jeg skulle ut og få en prisutskrift av DS på Lefdal viste det seg "tilfeldigvis" at prisen hadde økt til 1395,-... Jeg blir litt oppgitt. Noen som vet om steder hvor DS'en fremdeles er priset under tusingen?

D

Deleted member 91

Gjest
Altså. En kompis av meg vurderte DS, og ringte Elkjøp (på fredag, tror jeg det var), og da skulle de ha 1000 for den. Det kan jo hende det bare var der (Porsgrunn), men ... Blæ?

Håper det kommer en skikkelig priskrig på PSP. Skal konfirmere meg i vår, så jeg for vel noen flis da.

Opprinnelig skrevet av plan_9@19.03.2005, 16.45
Da jeg skulle ut og få en prisutskrift av DS på Lefdal viste det seg "tilfeldigvis" at prisen hadde økt til 1395,-... Jeg blir litt oppgitt. Noen som vet om steder hvor DS'en fremdeles er priset under tusingen?
192894​
!!!!

Noen som gidder å svare? >_<