Prissjekk: Litt gammel Xbox 360 20GB

#1
Hei!
I dag tittet jeg på noen videoer på YouTube, og fikk så lyst på Nintendo Wii.
Vel, siden det er så mye viktigere ting å bruke pengene på, føler jeg at jeg blir nødt til å selge andre spillgreier for å anskaffe en.
Derfor ønsker jeg å finne ut hva jeg egentlig kan få for 360en min.
Jeg fikk den i februarmåned etter lansering.
Jeg vil påstå at den er veldig pent brukt, men den har to ting å sette fingeren på:
Discholderen setter seg noen ganger fast, så man må holde faceplaten inne for å åpne.
Den plastikkbrikka som dekker USB-greiene for å opprettholde 360ens design er knekt av, og jeg har brukt teip på den.
Siden jeg rota bort 360-kontrollen som fulgte med, har jeg gått i anskaffelse av en ny en. Denne er fortsatt strøken, da jeg kun spilte litt GOW2 med den.
En litt slitt eske følger med, men jeg finner ikke manualer og slikt.
Jeg har også klart å rote vekk fjernkontrollen (den til film og sånt).
Ja, jeg kan være en rotekopp til tider.

Uansett, jeg ønsker seriøse forslag om hva den kan være verdt.
 

Kilik

Lokal moderator
#2
Ikke mer enn 500 kr. med tanke på at garantien er ute og alle problemene rundt de første konsollene.
 
#5
Pass på så du ikke blir skuffa. Wii er ikke sååå fett. Er en 10tall bra spill på den så etter de vil den bare ligge å støve i skapet sammen med brukte pørrblader.
 

Kilik

Lokal moderator
#6
Garantien er da ikke ute? Den er vel 5 år? kom 360 i 2003?
Forskjell på garanti og reklamasjon. Garantien Microsoft har gitt er på tre år. Ellers er det 5 års reklamasjonsrett på varer som er ment å vare vesentlig lenger enn to år, men dette er det ofte selgere bestrider. Fortsatt mange som får problemer når de forsøker å reklamere en fire år gammel mobiltelefon selv om det faktisk er en rettskraftig dom fra høyesterett på fem år.

Uansett er jeg redd det bare er et spørsmål om tid før man får problemer med X360-er kjøpt rundt lansering.
 
#7
Vel, jeg når min Kjeksboks gikk i dass sa fyren i telefonen at den blir reparert gratis i 5 år fra da den ble kjøpt. Siden det er kortere enn det siden kjeksboks ble lansert så er det jo ikke noe problem