Prissjekk på X360-samling

#1
Selges:

Army of Two: The Devil's Cartel (promoutgave)
Assassin's Creed
Assassin's Creed 2
Battlefield 3
Battlefield: Bad Company 2
Bioshock
Bioshock 2
Borderlands (promoutgave)
Borderlands 2
Brutal Legend
Call of Duty 2
Call of Duty: Black Ops
Castlevania: Lords of Shadow
Dante's Inerno
Dark Souls (promoutgave)
Deus Ex: Human Revolution
Diablo 3
Dragon Age Origins
Enslaved
Fallout 3
Fallout New Vegas
Far Cry 3
Fifa 06: Road to Fifa World Cup
Fifa 07
Fifa 10
Fifa 11
Fifa 12
Forza Motorsport 4
Gears of War 2
Gears of War 3 (Limited Edition)
Grand Theft Auto IV
Grand Theft Auto V
Halo 3/Fable 2
Halo 4
Halo Combat Evolved (Anniversary)
Halo Reach
Hitman HD Trilogy
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Left 4 Dead
Left 4 Dead 2
LMA Manager 2007
Lost Odyssey
Lost Planet
Mass Effect
Mass Effect 2
Medal of Honor
Mirror's Edge
Monkey Island Special Edition Collection
Need for Speed Shift
NHL 11
Perfect Dark Zero
Prey
Prince of Persia
Quake 4
Rage Anarchy Edition
Rayman Origins
Red Dead Redemption
Resident Evil 6 (promoutgave)
Risen
Sega Superstars Tennis
Singularity
SSX
Star Ocean (The Last Hope)
Table Tennis
Tekken 6
The Elder Scrolls IV: Oblivion (Collector's Edition)
The Elder Scrolls IV: Oblivion (Game of the Year Edition)
The Elder Scrolls V: Skyrim
The Orange Box
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter
Wolfenstein

Fortell meg hva du er keen på å gi for noe, så får vi se.
 
#2
Sitter på iPod så her er alt eg kan komme med: Søk opp alle spela og maskinvaren på nett, finn billigste pris og sett alt ditt ned 50%. Kva pris ender du opp med då? Gamle Fifa får du dessverre ingenting for, samme med promodisker. Så dei bør du ekskludere.
 
#3
Sitter på iPod så her er alt eg kan komme med: Søk opp alle spela og maskinvaren på nett, finn billigste pris og sett alt ditt ned 50%. Kva pris ender du opp med då? Gamle Fifa får du dessverre ingenting for, samme med promodisker. Så dei bør du ekskludere.
Skal undersøke det med prisene.
Jeg kan forstå at gamle Fifa-spill er søppel, men er du sikker på at det samme gjelder for promospilla? Dette er helt 100% samme spill som i vanlige utgaver, men kommer med et litt annerledes cover og uten manualer
 
#5
En del gode spill her, men er redd for at du ikke klarer å hanke inn noe særlig for dem og ihvertfall ikke samlet. Tror du vil komme best ut av det hvis du selger de individuelt. Vil tro de fleste som eier en Xbox 360 fra før har spilt mange av de spillene på lista fra før. Sagosen summerer det greit opp, sjekk pris på nett og slå godt av. Konsollen får du neppe heller noe særlig for siden prisen på nytt er så lav (bakoverkompatibel PS3 er unntaket, disse er verdt opp mot 8000 kroner har jeg hørt). Hvis du uansett ikke skal beholde greiene vil jeg foreslå at du enten selger alt for f.eks 2000 kroner, bruker litt mer tid og kanskje får inn litt mer ved å selge alt hver for seg, eller holder på alt litt lengre og ser etter innbyttedealer for PS4/Xbone hos Gamestop når den tid kommer.
 
#8
Takk for gode, fornuftige svar, og ikke minst for interessen. Skal tygge litt på det her. Mulig jeg snur og selger spill for spill. Skal bestemme meg asap.
 
#13
Tar gjerne Halo CE Anniversary da jeg har funnet en kollega som også spilte det da han var yngre, og vi ønsker å ta et dypdykk ned minnestien sammen. Halv pris av nytt blir en hundrings, interessert? Dette gjelder kun hvis Mike ikke skal ha det!