Pro Evolution Soccer 6 [PS2]

#2
Noen som har snøring om dette er og finne i butikkene i Norge den 26. eller 27. Oktober? Jeg har lest begge datoene men kan jeg skaffe det allerede imorgen? (Xbox360)
 
#3
ringte Spaceworld på Kvadrat i sandnes å de sa på torsdag mens på Eb Games sa de på fredag
 
#4
Er det noen som vet hvordan det er med automatisk spillerbytte til en som er nærmere ballen (når i forsvar)? Er det mulig å slå av, og hvordan var dette i 5'ern egentlig?

Det er denne biten som irriterer meg grenseløst i pes4, fordi jeg er like ved ballen eller no, og i det jeg skal takle, som oftest, så byttes jeg til en helt annen spiller, og alt går i grus (nesten..)
 
#5
Du kan jo bytte spiller selv, med L1 eller R1. (husker ikke helt)

Det med at man blir byttet til nærmeste spiller ved ballen, har alltid vært slikt i PES. Jeg har PES 3,PES 4 og PES 5 og sånn er det på alle dem. Og det har da aldri vært noe problem det. For min egen del så liker jeg å bytte manuelt, for da har jeg best kontroll på spillerne.
 
#6
Man kan slå helt av auto-switching, eller stille inn hvor følsom den skal være. Det har du egentlig kunnet siden ISS Pro Evo på PS1 tror jeg. Bare let litt i manualen eller i menyene. Samme stedet som du slår av og på spillernavn og keeper controls.
 
#7
Ja, stemmer det.
Der er når man skal velge antall spillere, så kan man styre på hvor følsom den skal være med L2 og R2 I think.
 
#8
Ooo, det høres fint ut. Kanskje det er på tide at jeg leser min første manual snart da :p
Takker for info :)
 
#9
dette må være det beste fotball spille ever!! :)