Problem med innlogging

#1
Hver gang jeg kommer inn på Spillegal's forum må jeg logge inn. Ved innloggingsalternativer har jeg valgt 'Husk meg?'. Jeg går inn og ut av Spillegal's forum såpass mye at jeg er drittlei av å logge inn hver gang. På andre forum må jeg ikke logge inn hver gang.
Kan det være noen instillinger jeg må stille på i nettbrowseren min? Jeg bruker Internet Explorer, forresten.
 
#3
Er det ike det som skjer om Cookisene blir sletter?
 
#4
Det må nok være cookiesene som har blitt slettet. Hvordan skrur jeg på cookies? :flau:
 
#5
Så vidt jeg, kan de bare bli slettet manuelt, kanskje du har fåt en form for virus som slettet cookisene?

Skjekket?
 
#6
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@15.05.2005, 23.18
Så vidt jeg, kan de bare bli slettet manuelt, kanskje du har fåt en form for virus som slettet cookisene?

Skjekket?
220753​
Har ingen virus på dataen min. Er ikke cookies tempfiler? Isåfall har jeg slettet dem endel ganger på grunn av "spesielle" sider jeg har vært inne på.
 
#7
=D Da har du kanskje grunnen der, men det forklarer ikke hvorfor du må gjøre det hver gang. :usikker:
 
#8
Jepp, jeg må jo ikke logge inn hver gang på andre foraer.
 
#9
Da tror jeg ikke det er cookisene.
 
#10
Hva kan det da være? Noen som har noen forslag? :usikker:
 
#11
hvilken browser bruker du?
 
#13
Faen, jeg er en ignorant jævel, du må unskylde meg.

Prøv og bytt til opera, firefox eller noe.

Jeg bruker Opera, og det går fint her.
 
#14
Ingen problem. :D
Brukte Opera litt før, men ble så stress med alle sidene jeg skulle legge til i favoritter. Hvis jeg bytter til Opera eller Firefox, må jeg legge til alle sidene som er i mine favoritter inn på nytt igjen?
 
#15
Jeg er ingen nettleserekspert, men jeg er rimelig sikker på at det skal være mulig å legge inn mine favoritter fra en nettleser til en annen. Jeg gjorde iallfall det da jeg innstallerte Firefox.

For øvrig et godt valg. Opera 4 prez. ^^

Edit:
Aha, jeg tolket det først som om du valgte Opera, men det hadde du ikke - ennå. Velg Opera, du. :p
 
#16
Da laster jeg ned Opera og prøver å legge over mine favoritter der.
Jeg holder alle oppdatert med ferske nyheter om hvordan situasjonen utvikler seg. ^_^
 
#17
Nå har jeg installert Opera, lagt til mine IE favoritter og valgt at passordet til Spillegal's forum skal bli husket. Men allikevel må jeg logge inn hver gang. :blunk:
Hva annet kan det være som er galt?
 
#19
Darkstorm: merkelig dette her...
Ingen som vet hva det kan være?
 
#20
Send PM til noen av top dawg gangastah bossene