PROBLEM!

#1
Har kjøpt en brukt Gamecube der det fulgte med et par minnekort og 4 spill. Slettet det som var på minnekortene før jeg la i noe spill, men når jeg skal spille nå så kommer jeg ikke inn på 3 av spillene.
Alt er ok helt til jeg er inne på åpningsbildet på spillet der det står "press start". Trykker på start og det skjer ingenting!! Kommer altså ikke inn på hovedmenyen til spillet. Kan det ha noe med at jeg har slettet minnebrikkene, og eller hva er galt?

Har også et spill der alt fungerer som det skal så det er ikke håndkontrollen det er noe feil på.
 
#2
Det at du har slettet alt på minnekortene skal ikke ha noe å si. Kommer det ikke noen feilmelding? Kanskje du har blitt snytt ...
 
#3
Enten er det defekte spill eller en defekt konsoll, noe som Agahnim så elegant påpekte...
 
#4
Det er som sagt ett spill som fungerer som det skal.....det er det som er litt rart.

Det kommer heller ingen feilmeldinger, i fra spillemenyen trykker jeg start for å begynne spillet. Så kommer jeg inn på en side på spillet der det står "press start", og lenger kommer jeg ikke...
Hvordan kan spill bli defekte??
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Bruker du stikka som står i kontrollerinngang nummer én?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Hæhæhæ. Det har det, skjønner du. :D