Problemer med å laste opp avatar?

Endre

Ødela forumet
#1
Det er noen brukere som har hatt problemer med å laste opp avatarer i forumet, som har vært nødt til å bruke Gravatar. Jeg lurer på om det problemet nå er "løst". Det vil si, det er ikke egentlig løst, men det ser ut som det i hvert fall fungerer så lenge man laster opp et bilde som er over 200*200 piksler stort, og lar serveren nedskalere det. Si i fra her hvis dere fortsatt har problemer med å laste opp avatarer.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
:D Hvordan er fremgangen med langvatarer? Bill Murrayen min må plass snart.
 

Endre

Ødela forumet
#3
Jeg tror vi gir lang faen i det med tanke på hvor mye kuk det har vært for å få i vanlige avatarer til å fungere. Det er ikke akkurat kritisk funksjonalitet vi snakker om, heller.

Redigert: Hvis Xenforo gjør det lett å ordne i en fremtidig versjon så er det selvfølgelig ålreit, men jeg gidder ikke styre med det før det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#5
Det eneste som virkelig betyr noe, og dere fucker det opp! Skal aldri poste her mer igjen!!!(1)
 
#8
Det var en gang en Buggze-gutt. Han bodde i et lite hus i en liten bygd sammen med Buggze-mamma og Buggze-pappa. Det var ikke så mange folk som bodde i Buggze-bygda. Lite med penger var det også. Faren var kjent for sin Buggzing og fikk noen småpenger en gang hver uke. Da var det festmåltid med Buggze-grøt. Resten av dagene levde de av små Buggzing over hele spillegal-bygda.

Solen skinte, og fugler kvitret og sang. Alt var i orden på SpilleGal-bygda, men idag, idag skulle noe skje. Buggze-gutt startet sin morgenrutine som alltid, Buggze litt i denne tråden, også Buggze litt i denne tråden, spise litt buggze-frokost, også drite litt buggze-bæsj. Buggze-gutten buggzet alle i bygda, spesielt en indergutt. Han likte ikke indergutten fordi han var så kjekk, smart, skrev alt riktig, og hadde mange venner.Han kalte også indergutten George Lucas engang, fordi han brukte så mange noe, ingen veit hva han mente med dette, han ble litt selv-buggza der.

Så Buggze-gutten hadde målet klart i sitt liv. Han skulle bli sjef av bygda, og buggze ihjel indergutten.Og dagen idag er Buggze-gutten sjef, og indergutten blir eid hver dag av han.

Dette var Buggze-historien til Buggze-gutten, kan du gjette hvem vår Buggze-gutt er?
 
#11
Jeg har savna deg også, men kan dere fikse dette avtarshizzet... får ikke lasta opp
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Last opp noe som er minst 200x200 pixler eller bruk Gravatar (tm).
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#19
Ikke skrik til meg. PM Endre, alle mann. Lag underskriftskampanje.

Slik jeg husker det sa han at han prøvde, men det var kronglete og skapte problemer.