Problemer med journalen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#2
Du fikk da i det minste en "t". Det er da noe.
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Det nye oppsettet er relativt utestet så sånne ting kan skje. Det er bare å beklage, men folk jobber hele tiden med å forbedre systemet.
Inntil videre kan du jo skrive postene dine i notepad og lime dem kjapt inn.
 
#4
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@02.06.2005, 22.25
Du fikk da i det minste en "t". Det er da noe.
229143​
Pga. jeg testet igjen etterpå, for å se om det var noe feil i scriptet.

Opprinnelig skrevet av Lodin@02.06.2005, 22.55
Det nye oppsettet er relativt utestet så sånne ting kan skje. Det er bare å beklage, men folk jobber hele tiden med å forbedre systemet.
Inntil videre kan du jo skrive postene dine i notepad og lime dem kjapt inn.
229154​
Får gjøre det neste gang.
 
#5
Det er en timeout på mellom 600 og 900 sekunder, jeg skal se til at dette problemet løses asap. Beklager at dette ikke var advart mot på forhånd og den tapte tiden du brukte, jeg vet hvor kjipt sånt kan være =/
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Menneh, tapte tid... Det er jo bare å gå "tilbake".
 

Terje

mostly harmless
#9
Klok av skade har jeg for lenge siden vent meg til å merke hele teksten og ta en kjapp copy text når jeg har skrevet et lengre innlegg, uansett hvilket forum jeg er på. Dermed ligger den klar på utklippstavlen hvis noe skulle gå galt. Ingen dum vane å ha, har jeg lært.
 
#11
Det er bare og skrive det. Markere alt, Ctrl + C også "Legg til svar". Er ingen vits å ha det gjennom notisblokk.
 
#12
....hvor skal du kopiere det fra da?
 
#14
Opprinnelig skrevet av Crizpy@04.06.2005, 19.03
....hvor skal du kopiere det fra da?
229794​
Der hvor du skriver det. Altså i journal dingsen.
Rett før du skal poste det, markèrer du alt og Ctrl + C. Funker det ikke, bare limer du det inn igjen når du prøver på nytt.
 
#15
Ah ok..jeg tenkte på noe helt annet..

Hadde jeg lest første posten ordentlig, hadde jeg fått med meg at problemet hans ikke var at han drev å skrev noe, og brått fucka sida..som hente med meg en gang. Hele greia var ikke loada, så det lagga mens jeg skrev, men gav faen, og skrev videre..brått refresha den, og all teksta var borte.