Project Natal

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Wooooot? Project Natal: a revolutionary new way to play: no controller required. See a ball? Kick it, hit it, trap it or catch it. If you know how to move your hands, shake your hips or speak you and your friends can jump into the fun -- the only experience needed is life experience.

jeg syntes jævlig synd på dissa feita bastardene på over 150 kilo som sitter å nerder 24/7 med kontroll i hånda.
hvordan skal dem få klart å bevege seg så mye? tenk deg Fight Night(med project Natal)... og han her:


Project Natal tror jeg kommer til å ende opp som Wii egentlig, sånn at det er gøy littegran så blir det kjedelig.
pluss at man ikke kan nerde et spill med det i mange timer uten å falle sammen...
 
#2
jeg er ganske enig i at det kanskje blir litt som wii egentlig det holder liksom ikke i lengden eller hva?


haha enig at det er synd på tjukkasene ass, tenk i fremtiden kan de ikke spille spill heller kanskje de endelig løfter på rævva si he he
 
#4
ja fy faen de tjukkassene vil jo være feite de, og så plutselig er de ikke det lenger, haha

har du søkt på dagbladet eller no og sett om det er noen som allerede har gjort det med Wii? xD
 
#9
jaja, aner ikke når natal kommer ass, jeg er en lat jævel så jeg tror ikke jeg gidder kjøpe en heller, nei takke seg til mus og tastatur xD

skal du ha en project drital a?
 
#11
DAMEhorer og champagne blir livet ja xD

får bare spille cs og andre old school pc-spill resten av livet hvis drital og peemoten overtar
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#17
Gratulerer, du er ikke lagd utelukkende av kuk mellom øra. Skal du ha et jævla diplom eller noe?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Denne tråden:

 
Status
Stengt for ytterligere svar.