Proton's nye marked

#1
Hei! jeg ønsker å kjøpe 2 spill av deg.

Metal Gear Solid: Twin Snakes (GC)
God of War: Chains of Olympus (PSP)

Har du noen av de som er nevnt over, ta kontakt!
 
#3
SITAT(proton @ 25.07.07, 19.33) 74812
Bump. Lagt ut Wii Spill i markedet.
[/b]
Lagt ut et ønske om Pokemon Diamond/Pearl i samme slengen, kjøpe eller bytte(kan komme opp med noen flere titler for bytte om ønsket ;)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#4
Play.com tar bare £24,99 for RE4, men har det ikke på lager for øyeblikket. Hvis du kan vente litt og risikerer tollavgift så kan du jo legge inn en bestilling og håp at de får inn snart.
 
#5
SITAT(Aquila @ 11.08.07, 03.26) 76855
Play.com tar bare £24,99 for RE4, men har det ikke på lager for øyeblikket. Hvis du kan vente litt og risikerer tollavgift så kan du jo legge inn en bestilling og håp at de får inn snart.
[/b]
Takk for tipset! rundt 200,- det. Hører at de fleste sidene skriver "Gift" eller setter ned prisen på produktet etter man har betalt =)
 
#6
Nei, rundt 300 blir det (295.359 for å være nøyaktig). Og tror ikke play.com er villige til å sette ned verdien, om jeg husker rett.
 
#7
SITAT(Klaymen @ 11.08.07, 17.09) 76872
Nei, rundt 300 blir det (295.359 for å være nøyaktig). Og tror ikke play.com er villige til å sette ned verdien, om jeg husker rett.
[/b]
Ok, er ikke lønnsomt hvis de ikke kan sette ned prisen eller skrive gift på pakken. Forveksla Euro og Pund =) Får heller prøve å kjøpe det brukt eller fra Absoluttspill.no
 
#10
Jeg tar Castlevania av deg! :) Sendte PM, men endrer budet mitt til 130 kroner inkl. porto fordi jeg får det så billig på Axelmusic.