Prototype

justorunjust

JEG DIGGER PUMPENDE HET KUK I ANUS
Ok,her er svaret (jeg prøvde iallefall). Dere har vel alle hørt om denne saken her.

Jeg besøkte Off-Topic seksjonen av SR-Forumet, så hadde noen lagd en tråd om dette.

Mobsteren mente egentlig at han ville ha vedda en dollar på henne fordi han syntes at hun bare var en hore. Men han kan dårlig engelsk så da ble det bare sånn.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hvem bryr seg noe som helst om hva en intetsigende kuk sa på et helt annet ubrukelig forum? Jeez.

Dette må være en køddebruker.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For å gi deg svar på det andre spørsmålet ditt. Jeg ville ikke ha veddet.

Det var bare noe The Mobster sa, og da lurte Oblivione på om jeg var "The Mobster" og om jeg kunne engelsk eller ikke.

Jeg bare omformulerte det for å vise at jeg ville ha skrevet noe annet.

Og ikke sånn der "mafian" engelsk da.

For "the Mobster" er jo engelsk for "den Mafian".

Men men.
____________________________________________________________________________________________________

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den setninga gir fortsatt ingen mening. Hvordan fungerer dette veddemålet når han "vedder en dollar på henne"?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
åihelveteda, hvis du bytter ut "bet" med "bid" så kanskje det går opp ei glødelampe eller to.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
åihelveteda, hvis du bytter ut "ræva engelsk" med "ræva norsk" så går det kanskje opp enda flere. En hel jævla side med teskje-foring..

Negere.

justorunjust

Drit i The Mobster for svarte faen..

ON topic: hva synes dere om Prototype?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg ville bytta signatur. Si ifra hvis du ikke har noen idéer, har mange gode forslag!

Dette er tragisk. Kommentaren i signaturen til Lille Venn er for intern, en skikkelig "du skulle vært der"-vits. Hvorfor ha noe sånt som signatur, det vet jeg ikke. Og det verste er nesten at han ikke skjønner verken norsk eller engelsk. :D

You make my day.

Jeg gleder meg stort til Prototype. Har sagt det siden dag en, og for hver gang jeg ser noe nytt fra det ser det bedre ut. Jeg tror faktisk de skal jobbe litt hvis de skal klare å rote til dette spillet. Det MÅ bli underholdene. Absolutt en av spilla jeg er mest spent på i 09.

justorunjust

Jeg gleder meg stort til Prototype. Har sagt det siden dag en, og for hver gang jeg ser noe nytt fra det ser det bedre ut. Jeg tror faktisk de skal jobbe litt hvis de skal klare å rote til dette spillet. Det MÅ bli underholdene. Absolutt en av spilla jeg er mest spent på i 09.
Fett, Jostein. Jeg har ganske store håp til dette, Men som du sa det skal litt til, for å rote det til. Det ser ut som en fet blanding av parkour og action.

Dette er tragisk. Kommentaren i signaturen til Lille Venn er for intern, en skikkelig "du skulle vært der"-vits. Hvorfor ha noe sånt som signatur, det vet jeg ikke. Og det verste er nesten at han ikke skjønner verken norsk eller engelsk. :D

You make my day.
jau jau. Ble sigen bedre nå da?

justorunjust

EDIT: har ikke den helsevesen siggen lenger.

men uansett jeg la inn en klage på det amerikanse systemet.