PS 2 - Med spill og håndkontroll

Vil du være kulest i gata? Kjøp deg en Porsche... :p Men jeg skal gjerne selge deg en PlayStation 2 med en håndkontroll og de noen spill:

Oni
The Mummie Returns :blunk:
Crazy Taxi

Kan også selge utstyret separat... (Men det vil fort bli en finere pris om du kjøper alt!)

Jeg gir deg 500 for konsoll + håndkontroll + memorycard ( har du det? ) såfremst alt er i god stand. Og før du spør, nei jeg er ikke interessert i noen av spillene.

Jeg betaler selvfølgelig porto...

Opprinnelig skrevet av impywimpy@29.01.2005, 23.29
Jeg gir deg 500 for konsoll + håndkontroll + memorycard  ( har du det? ) såfremst alt er i god stand. Og før du spør, nei jeg er ikke interessert i noen av spillene.

Jeg betaler selvfølgelig porto...
170864​
Høres greit ut det... Har ikke noe memory card til salgs da, hvis ikke ville jeg jo skrevet det, duh! Men jeg er fremdeles åpen for flere tilbud... Men hvis ikke det kommer noen andre, så er den din :)

Opprinnelig skrevet av little_blue_guy+31.01.2005, 10.40-->
<!--QuoteBegin-DropOut
@30.01.2005, 17.23
Jeg byr 750Kr for alt sammen + porto.

- DropOut
171172​
Der har vi gutten som kan by! Høres greit ut det... Men jeg er fremdeles åpen
for flere ville tilbud :tommelopp:
171555​
[/b]
Ok, da står budet mitt frem til onsdag kl. 16.00, har du ikke fått noen bedre bud så kontakt meg på d_r_o_p_o_u_t@hotmail.com så avklarer vi detaljene rundt handelen.

- DropOut

Opprinnelig skrevet av little_blue_guy@29.01.2005, 18.46
Vil du være kulest i gata? Kjøp deg en Porsche... :p  Men jeg skal gjerne selge deg en PlayStation 2 med en håndkontroll og de noen spill:

Oni
The Mummie Returns  :blunk:
Crazy Taxi

Kan også selge utstyret separat... (Men det vil fort bli en finere pris om du kjøper alt!)
170717​
Sjekk mail!