PS One Spill selges...

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Titler som skal selges...

PAL:

Command & Conquer ------------ 50,- + Porto (God Stand)---------(SOLGT)
Broken Sword 1------------------- 50,- + porto (God Stand)
Broken Sword 2 ------------------ 50,- + Porto (God Stand)
NHL 99 ----------------------------- 50,- + Porto (Er noen riper, men funker)
Popoulous The Beginnining ---- 50,- + Porto (God Stand)
Total NBA 97 ---------------------- 50,- + Porto (God Stand)
WCW Nitro ------------------------ 50,- + Porto (God Stand)
Tekken 3 -------------------------- 50,- + Porto (ser ut som noe er sølt på, men funker)
Urban Chaos --------------------- 50,- + Porto (God Stand)

NTSC:

Dino Crisis 2 ---------------------- 50,- + Porto (God Stand, har ikkemulighet til å teste grunnet ingen chippet playstation.
Syphon Filter --------------------- 50,- + Porto (God Stand, men kan dog ikke sjekke dette heller. finner heller ikke manual)

TOTAL: 550,-

Hele Sulamitten -------------------- 500,- + Porto (50,- avslag) :D

Viss dere er interesert i å bytte istedenfor kjøpe så kom med forslag... tar imot PS, PS2 å PC spill i bytte... er spesielt interresert i Twisted metal 2 til playstation... så hvis noen har det kan i god stand kan de velge 2 valgfrie spill fra lista. :)

Har også:

Final Fantasy VI (nyere versjon med Cutscenes å Demo av FF X) Pris: 150,- + Porto... ( Som Nytt, har ligget i en skuff å er nesten ikke brukt)

Kjøpes FF VI samlet med resten går alt for 550,- + Porto ...

alle spill er orginale i orginalt cover å manual visst ikke presisert annerledes...

Reiser bort i morgen å blir borte fram til neste Onsdag så kan ikke svare på dette emne før da...

Spørr hvis dere lurer på noe...

Hvis dere ikke er sikker på hva slags spill alle er så finner dere tester å info på disse linkene:

PAL:

Command & Conquer
Broken Sword: The shadow of the templars
Broken Sword: The smoking mirror
NHL 99
Populous the beginning
Total NBA 97
WCW nitro (Wrestling)
Tekken 3
Urban Chaos

NTSC:

Dino Crisis 2
Syphon Filter

FFVI er PAL... se link nedenfor...

Final Fantasy VI (SOLGT)
 
#3
ja det må du gjerne gjøre, men jeg er i stavanger akkurat nå (bor egentlig i narvik) men tar flyet hjem i kveld så kan sende deg en PM når jeg kommer meg hjem, i løpet av morgen dagen engang...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.