PS spill ønskes kjøpt/byttet til seg!

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
er noen spill jeg mangler i min playstation samling så kan enten bytte til meg eller kjøpe de hos dere...

Vil ha:

Final fantasy VIII (8)
Final fantasy IX (9)
Resident evil
Twisted metal 2

de må være pal å i god stand. så jeg slipper hakking mens jeg spiller!

Bytter i disse spilla:

Trykk meg

og disse:

Trykk meg

er og interresert i disse spilla til pc:

splinter cell
heroes expansion, in the wake of gods...

sku gjerne hatt tak i final fantasy X-2 til PS2 også...

det var vel alt :tommelopp:
 
#3
viss det er i god stand kan jeg betale 100,- + porto... omtrent 125 kroner altså.

eller du kan velge deg et spill eller 2 som jeg har å bytte med...

du kan få 4 av PS spilla i bytte viss du vil, eller 2 pc spill... eller nevn noen titler du er villig til å bytte mot...

eller du kan ta hundrelappen...

kan og for eksempel velge deg et spill så kan jeg legge en 50 lapp i mellom i tillegg. vel du skjønner tegninga :tommelopp:
 
#5
jeg har morrowind elderscrolls 3, orginalen, ikke best buy/exclusive... men det har jeg ikke lyst å bytte bort. det er ikke et fingeravtrykk på etuiet det ligger i engang, så kommer vertfall ikke til å bytte det mot et eldgammelt brukt PS spill... :p

men va med RH ringens brorskap til PS2 (orginalt) å 3 av PS spilla på listen (orginale alle sammen), å gangsters 2 og tribes 2 til PC (best buys)... :tommelopp: det må nå være et akseptabelt tilbud? de har vel en smlet verdi på ca. 400 kronasjer vil jeg tro...

eller va med Age of empires 2 gold edition... det kommer i en eske som inneholder Age of empires 2: Age of kings og Expansion: the conquerors, bare expansion packen alene til Age of empires går for 349,- kroner på gamesmix.com... så kan du få med 4 PS spill eller tribes 2 å gangsters 2 til pc...

visst ingen av de alternative funker for deg så kjøper jeg heller FF VIII for 219 kroner på gamesmix... (nytt)
 
#6
Greit, bytter mot: RH ringens brorskap, Dino Crisis 2, Broken Sword 1, Popoulous The Beginnining?

Husk at FF8 på Gamesmix er platinum...
 
#7
ja, vet det er platinum, men akkurat det er ikke så viktig for meg... :)

er FF VIII du har PAL? å i god stand?

vil du ikke ha med gangsters å tribe da? du får dem i tillegg til ps spilla altså?

sender deg en PM...
 
#8
Jeg kan godt selge deg FF X-2..
Spillet er i perfekt stand. Selger det for kr. 300 + frakt.
 
#9
va hvis jeg sier 200 + frakt så har vi en deal? velg deg et spill i tilegg fra listen jeg har linket til så får du 200 + frakt + 1 spill... høres det fair ut?
 
#10
Er desverre ikke interessert i noen av de spillene du har på listen din.

Hva sier du til 250 + frakt?
 
#11
da sier jeg at jeg sender deg en PM med addresse... :tommelopp:
 
#12
bytter noen av dere noe mot dette jeg selger og bytter

ps 1:

red alert commad og conquer, 100 kr
spyro the dragon,(eneren) 100 kr

gamboy color:

mission inpossible, 100kr
totstory, 100kr

ps2
max payne,150kr
crash bandicoot the wrath of cortex 150kr
 
Status
Stengt for ytterligere svar.