PS Two

ehh.. nå vet jeg ikke helt om detta er rekti posta, men shit au..

jeg skal kjøpe den nye versionen av PS2 som kommer 1 nov, PS two..

det jeg lurer på er om noen har sett den til under 1500,- på en eller annen butikk\webshop? så man kunne forhåndsbestille på gamesmix, men der kosta den 1599,- (+frakt da..)

Kan ikke du bare stikke innom nærmeste expert butikk? Koster 1399,-

nærmeste expert butikk er beste forslag så langt... Kelkoo er en dritt side som tror den kan finne fram til beste pris på alt mulig i verden.. som den ikke klarer (billigste PS2 maskin: 1850,-) :tommelned:

Jeg vurderer også en PStwo. Altfor mange kongespill på ps2, kan ikke bare la de ligge i butikken :blunk: .

Singstar, Eyetoy, GT4, GTA:SA.. Dere vet hvor jeg vil hen. Bare så jævla synd at jeg ikke har jobb for tiden. Da blir det å gå med avisen da.

*Ringe Bergens Tidene*

Opprinnelig skrevet av eXploSer@29.10.2004, 21.16
Jeg vurderer også en PStwo. Altfor mange kongespill på ps2, kan ikke bare la de ligge i butikken  :blunk: .

Singstar, Eyetoy, GT4, GTA:SA.. Dere vet hvor jeg vil hen. Bare så jævla synd at jeg ikke har jobb for tiden. Da blir det å gå med avisen da.

*Ringe Bergens Tidene*
126916​
aww.. *syntes synd på personen som må gå med avisa kl 4 om morgenen, eller etter kl 11 på søndager..* jaja.. må man så må man!

PS two kommer til å eie! :D fikk tak i ny Sony DVD kontroller når Cyberia hadde lagersalg, = 49,- :D PS Two : Kawaii! ^_^

Ah!
Kjøpte meg PSTwo idag på EBGames på Liertoppen...Fikk den og San Andreas for 1400 kr, og da leverte jeg inn noen gamle GameCube spill som jeg aldri spiller=)
og jeg må bare si: DEN ER LITEN!!! Hadde aldri trodd det...den er mye mindre enn det den virker på på alle bildene jeg har sett på internett!

Opprinnelig skrevet av roy_nor+29.10.2004, 22.43-->
<!--QuoteBegin-eXploSer
@29.10.2004, 21.16
Jeg vurderer også en PStwo. Altfor mange kongespill på ps2, kan ikke bare la de ligge i butikken  :blunk: .

*Ringe Bergens Tidene*
126916​
aww.. *syntes synd på personen som må gå med avisa kl 4 om morgenen, eller etter kl 11 på søndager..* jaja.. må man så må man!

PS two kommer til å eie! :D fikk tak i ny Sony DVD kontroller når Cyberia hadde lagersalg, = 49,- :D PS Two : Kawaii! ^_^
126927​
[/b]
Hvis du synes så jævla synd på meg så kan du godt sette inn en pen liten sum på kontoen min.. :svette:

Opprinnelig skrevet av Zuperher0@30.10.2004, 10.41
Ah!
Kjøpte meg PSTwo idag på EBGames på Liertoppen...Fikk den og San Andreas for 1400 kr, og da leverte jeg inn noen gamle GameCube spill som jeg aldri spiller=)
og jeg må bare si: DEN ER LITEN!!! Hadde aldri trodd det...den er mye mindre enn det den virker på på alle bildene jeg har sett på internett!
127039​

Hvor mange bruktspill snakker vi? Hvor gamle var de?

Det var ganske gamle spill som jeg ikke bruker i det hele tatt...
Skal se om jeg husker:
2002 Fifa World Cup (eller no)
Crazy Taxi
Sonic (den aller første til GC)
Dave Mirra 2
Luigis Mansion
Mario Party (Players Choise)

...med andre ord: spill jeg personlig ikke har så mye imot å bli kvitt=)

Opprinnelig skrevet av Zuperher0@30.10.2004, 14.17
Det var ganske gamle spill som jeg ikke bruker i det hele tatt...
Skal se om jeg husker:
2002 Fifa World Cup (eller no)
Crazy Taxi
Sonic (den aller første til GC)
Dave Mirra 2
Luigis Mansion
Mario Party (Players Choise)

...med andre ord: spill jeg personlig ikke har så mye imot å bli kvitt=)
127135​
med andre ord; du betalte 1400,- for PS Two og byttet 6 spill mot San Andreas..

skjønner du japansk, skjønner du : baaaaaaaaaaaaaaaaka! :D

Skryter ikke Lefdal av å være Norges billigste på sånne varer da? 150% Prisgaranti hvis du finner varen billigere et annet sted.
Verdt å sjekke ut. Hvis ikke så er Kelkoo en tanke. Men jeg føler at prisene der ikke alltid er oppdaterte. Skulle finne en billig xbox til en kamerat. Og det billigste alternativet som dukka opp var på 1399. Jeg tok turen til Elkjøp Giganten på Forus og fikk den for 1200spenn.

Bare let litt. Ring til de forskjellige kjedene. Og hvis du tør og vil så kan du alltids prute ned en hundrings.

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av roy_nor@29.10.2004, 22.04
2. det blir like dyrt uans..
126907​
Hvis du stokker om det blir det anus.

Har faen meg ikke fått kjøpt San Andreas enda. Purrer på forsikringselskapet for å få igjen PS2'en min. Eller penger til PSTwo. Er det forresten noen som helst fordeler med å ha stor PS2 framfor PSTwo?

Opprinnelig skrevet av Aquila+31.10.2004, 11.51-->
Opprinnelig skrevet av roy_nor@29.10.2004, 22.04
2. det blir like dyrt uans..
126907​
Hvis du stokker om det blir det anus.[/b]
Du er genial. :D

<!--QuoteBegin-Aquila

Har faen meg ikke fått kjøpt San Andreas enda. Purrer på forsikringselskapet for å få igjen PS2'en min. Eller penger til PSTwo. Er det forresten noen som helst fordeler med å ha stor PS2 framfor PSTwo?
127521​
Det eneste må være at den store PS2en har harddisk bay, men det blir nok liten vits i å ha siden det er ytterst få PS2-spill som utnytter harddisken.