PS Two

D

Doctor Downs

Gjest
Ok, da blir det nok lillemann. Kommer ut i dag, gjør den ikke?

Da blir det å anskaffe en veldig snart.

Skal ta en tur innom Bonus Expert på Hasle i Oslo senere i dag og se om jeg får plukket med meg en. Putte'n i lomma liksom :p He he.

Opprinnelig skrevet av Dante@01.11.2004, 14.49
Skal ta en tur innom Bonus Expert på Hasle i Oslo senere i dag og se om jeg får plukket med meg en. Putte'n i lomma liksom  :p  He he.
128027​
Broren til kameraten min jobber der. Du får se om du får tak i en til meg og.
Jeg vil ha :(

Opprinnelig skrevet av karamba@01.11.2004, 15.29
http://www.ebgames.se/visaProdukt.asp?id=8757

Bytt inn din gamle ps 2 + 5 spill å få en pstwo

noen som orker å ringe norsk ebgames å høre om det finnes samme tilbud i norge? Det orker nemlig ikke jeg
128079​
Hehe.
Bra tilbud, men det gjelder desverre ikke meg :) Har åpnet både maskinen og håndkontrollen jeg, for å få tørket litt støv og sånn gjennom årene, så siden de ikke bytter mot maskiner som er åpnet er det nok mange som ikke kan benytte seg av dette tilbudet :)
Hadde alikevel vært litt greit å få greie på om det gjaldt Norge også...

Broren til kameraten min jobber der. Du får se om du får tak i en til meg og.
Jeg vil ha.
Er det ikke lett for deg å få tak i hvis du kjenner noen som jobber der da? Kan sikkert få litt rabatter til og med ;)

Opprinnelig skrevet av Christopher*@01.11.2004, 19.39
Er det som er billigest som jeg kan kjøpe i butikken?
128280​
Elkjøp er det billigste jeg har kommet over så langt.. har sett på spaceworld (ikke akkurat den billigste butikk kjede schappa som finnes) og der kosta den 1498,-.. men du får den for 1,- (there is a Catch: du må tegne adsl abb. med telenor) så det er ikke no vits hvis du har adsl fra før..

PS: San Andreas kommer ikke på PC før på nyåret har jeg hørt ( i Spaceworld butikken! >_< )

Så den på butikken i dag.. hadde jeg bare ikke mistet lommeboken min på torsdag :(

Opprinnelig skrevet av Aquila@01.11.2004, 12.11
Ok, da blir det nok lillemann. Kommer ut i dag, gjør den ikke?
127962​
:flau:

D

Doctor Downs

Gjest
Prisen på Lefdal? For hvis de har den til 1399,- og jeg klarer å finne den til 1398,- et annet sted så kanskje jeg kan prøve meg på den 150%-garantien?

Opprinnelig skrevet av Aquila@01.11.2004, 21.16
Prisen på Lefdal? For hvis de har den til 1399,- og jeg klarer å finne den til 1398,- et annet sted så kanskje jeg kan prøve meg på den 150%-garantien?
128352​
*le* ja da får du 1,50,- tilbake! (hvis matta mi er rekti der.. :p )

Her i tønsberg så har de faen meg ikke klart å få den inn enda.. det sto : "I salg fra 1. nov i den pokkers avisa! :mad:

Var innom Bonus "Expert" i stad. De hadde jo sefølgelig ikke fått den inn enda, men jeg kunne jo bestille en så var jeg "sikra"...

Da tok jeg heller turen innom Elnor ved Colosseum på Majorstua. Der hadde de fått den inn, så jeg kunne gå glad og fornøyd inn på Colosseum og se Exorcist: The Beginning med en splitter ny PsTwo i bagen (noen kjøper godis, andre kjøper playstation) :p
Mener det var 1498,- de tok for den på Elnor, samme som de skulle ha for den på "Expert".
Men jeg synes det var rart at det ikke fulgte med hverken en demo disk eller noe utstyr til internett-tilkoblingen. I stede var det med en blankett man kunne fylle ut, så skulle man få tilsendt det man trengte for å koble seg til internett, en demo-disk og være med i trekningen av "masse fete premier". Er litt skeptisk til å sende den inn, men jeg har jo det jeg trenger av kabler og sånn fra før så jeg får se om jeg får brukt det på den nye maskina.

Må jo også si at det så mye mer elegant ut med den tynne lille fisen enn det schvære skrapet som var der før :)

-Edit: Og det var som jeg trodde: nå kan jeg igjen spille Suikoden 2!! Kommer til å være opptatt endel kvelder fremmover nå!!

Spiderman tar 1500,- inkl et brukt spill
Spiderman Bogstad tar noe mer inkl 2 brukte spill.
Spaceworld bogstadveien tar 1800,- sa de.
EB-games byproten tol 1399,-
Elkjøp skøyen visste ikke hva jeg snakket om.

Soppe Elkjøp bonus og SOPPE Spaceworld tønsberg har ikke fått de inn, og får de faen meg ikke inn før neste mandag!!!!!!!!! *grrrrr*

Opprinnelig skrevet av Kalvik@02.11.2004, 14.49
128658​
:ler:

Det er fortsatt svindyrt for alle sammen. Venter til en av dere morons selger det til meg for under tusenlappen :p

Opprinnelig skrevet av MattMan+02.11.2004, 16.48-->
<!--QuoteBegin-Kalvik
@02.11.2004, 14.49
128658​
:ler:

Det er fortsatt svindyrt for alle sammen. Venter til en av dere morons selger det til meg for under tusenlappen :p
128798​
[/b]
Vil ikke akkurat si at din fremtide drøm om å kjøpe en PS Two er så sabla lys når du kommer med sånne kommentarer :p :ler: