Var innom Bonus "Expert" i stad. De hadde jo sefølgelig ikke fått den inn enda, men jeg kunne jo bestille en så var jeg "sikra"...
Da tok jeg heller turen innom Elnor ved Colosseum på Majorstua. Der hadde de fått den inn, så jeg kunne gå glad og fornøyd inn på Colosseum og se Exorcist: The Beginning med en splitter ny PsTwo i bagen (noen kjøper godis, andre kjøper playstation)
Mener det var 1498,- de tok for den på Elnor, samme som de skulle ha for den på "Expert".
Men jeg synes det var rart at det ikke fulgte med hverken en demo disk eller noe utstyr til internett-tilkoblingen. I stede var det med en blankett man kunne fylle ut, så skulle man få tilsendt det man trengte for å koble seg til internett, en demo-disk og være med i trekningen av "masse fete premier". Er litt skeptisk til å sende den inn, men jeg har jo det jeg trenger av kabler og sånn fra før så jeg får se om jeg får brukt det på den nye maskina.
Må jo også si at det så mye mer elegant ut med den tynne lille fisen enn det schvære skrapet som var der før
-Edit: Og det var som jeg trodde: nå kan jeg igjen spille Suikoden 2!! Kommer til å være opptatt endel kvelder fremmover nå!!