PS Two

Flip Top Cover til PS2, PsTwo for fattige

Der var den i boks. Eller rettere sagt, ute av den.

Finfin den der. veier ingenting, så den blir slengt litt rundt om. Må få festa den til noe. Ballansering oppå Xboxen er ikke like stilig.

Til de som har den, er pluggen som går inn i strøminngangen en sånn fancy smancy homoplugg, eller bare en standard 2.1mm plugg eller en mindre en, siden denne har trasormatoren utenfor er det jo mye lettere å bruke en amerikansk maskin her i norge om man bare må kjøpe seg en 12 v elimnator isteden for en jævlig dyr omformer

Opprinnelig skrevet av Bad Mongo@05.11.2004, 08.05
Til de som har den, er pluggen som går inn i strøminngangen en sånn fancy smancy homoplugg, eller bare en standard 2.1mm plugg eller en mindre en, siden denne har trasormatoren utenfor er det jo mye lettere å bruke en amerikansk maskin her i norge om man bare må kjøpe seg en 12 v elimnator isteden for en jævlig dyr omformer
130349​
kort sagt...?

De selger faktisk den orginale svarte konsollen (SCH50005) på Autofilmessen, på Peugeot sin stand. Den koster kr. 999,- under messen.
Kjøpte en i går, det er versjonen som er roligere med tanke på viftestøy og har innebygget IR.

:tommelopp:
Opprinnelig skrevet av Dante+01.11.2004, 15.54-->
<!--QuoteBegin-karamba
@01.11.2004, 15.29
http://www.ebgames.se/visaProdukt.asp?id=8757

Bytt inn din gamle ps 2 + 5 spill å få en pstwo

noen som orker å ringe norsk ebgames å høre om det finnes samme tilbud i norge? Det orker nemlig ikke jeg
128079​
Hehe.
Bra tilbud, men det gjelder desverre ikke meg :) Har åpnet både maskinen og håndkontrollen jeg, for å få tørket litt støv og sånn gjennom årene, så siden de ikke bytter mot maskiner som er åpnet er det nok mange som ikke kan benytte seg av dette tilbudet :)
Hadde alikevel vært litt greit å få greie på om det gjaldt Norge også...

Broren til kameraten min jobber der. Du får se om du får tak i en til meg og.
Jeg vil ha.
Er det ikke lett for deg å få tak i hvis du kjenner noen som jobber der da? Kan sikkert få litt rabatter til og med ;)
128096​
[/b]
På Spaceworld selger de PStwo for 1698 :tommelopp:

Spiderman på Buskerud Storsenter utafor drammen tar 1500,- uten noen spill eller noenting. Her jeg fikk min.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Har ikke PStwo blitt utgitt i USA ennå? :blunk:

Jeg fant den ikke noe sted. Kun NTSC-JPN og PAL. Sjekket riktignok bare to webshops, men ...

Jeg skal i hvert fall kjøpe den amerikanske utgaven, slik at MGS3 kan avløse GTA: SA når den tiden kommer. Fra det ene kongespillet til det andre. :D

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Joda. Jeg mener den går under navnet "PS2 Redesign".

D

Doctor Downs

Gjest
Opprinnelig skrevet av salamando@06.11.2004, 21.10
Spiderman på Buskerud Storsenter utafor drammen tar 1500,- uten noen spill eller noenting. Her jeg fikk min.
131073​
Bor du i Drammen?

KANSKJE jeg kjøper PS Two og San Andreas imorgen.

D

Doctor Downs

Gjest
Da var PS Two i boks! Var lykkelig da jeg kom hjem fra jobben og faren min hadde tatt seg bryet å hente den og den nye 32" Widescreenen for meg. Uten tvil den mest sexy spillmaskinen som finnes. San Andreas var desverre utsolgt overalt, så jeg håper noen får det inn igjen til uka.