Ps2 ønskes + guitar hero

#1
Ja, rett og slett en ps2. Helst en eldre en så jeg ikke behøver å punge ut så mye. Helst i Oslo området så jeg kan hente den personlig.

Kjøper også guitar hero.
 
#3
Du har ikke tilfeldigvis gitaren også?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Jeg har en PS2 av den gamle typen stående som jeg for så vidt godt kan selge, og som du kan hente på Majorstua til uka. Hvor mye gir du?
 
#6
Vel, jeg er usikker på prisen på ps2 for tiden. Så en eldre ps2 til 500 kr for litt siden, men jeg kan vel betale rundt 600 kr, så ihvertfall en maskin til den prisen for litt over en månede siden. Om det er alt for lite kan vi godt se ann prisen litt.

Bookhouseboy: er 600 greit? :p Må nesten vente på lønning isåfall, med tanke på alle pengene som går til skolebøker for tiden.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
SITAT(Eivind @ 24.08.06, 23.26) 21318
Vel, jeg er usikker på prisen på ps2 for tiden. Så en eldre ps2 til 500 kr for litt siden, men jeg kan vel betale rundt 600 kr, så ihvertfall en maskin til den prisen for litt over en månede siden. Om det er alt for lite kan vi godt se ann prisen litt.
[/b]
500 kroner er greit, det er uansett mer enn jeg trodde en brukt PS2 var verdt.

Sender deg en PM når jeg har hentet den og sjekket at alt fungerer.
 
#8
Greit, du skal få kjøpe den for 600,- inkl. porto. Send meg en PM når du har penger til rådighet.

PS
Skolen er viktig, så bli ikke sittende og spille for mye PS2 nå, da. ;)
 
#10
Eivind:
Nå må jeg skuffe deg, for Captain Nintendo, som fikk tilbud om å kjøpe Guitar Hero for en stund siden, har kontaktet meg i mitt eget emne. Hvis du vil ha gitaren og spillet, så må du by over Captain Nintendo, som viste interesse før deg. Han har sagt seg villig til å betale 600,- inkl. porto.
 
#12
SITAT(Nameless @ 25.08.06, 09.42) 21359
Han er Ex WoW Addict, tror ikke han kan bruke mer tid på Ps2 enn det han brukte på WoW :p
[/b]

200+ days and proud? :p

Da må jeg nok la guitar hero gå Bookhouseboy, penger er problemet for tiden.

Til Houseman; jeg må som sagt vente på penger, det kan bli opp til 2-3 uker. Jeg kan jo sende deg en PM om du fortsatt er villig til å selge maskinen da.